Mimarı sensin diye ben bu enkazı evim bildim...
Yazar'dan
Herkes duyduğu sözlerle donmuş bir sekilde bakıyordu. Mirzanın bağırışı bütün urfayı inletti.
"Sen ne diyorsun lan!"
Diyince gülçin berçeme bakarak konuştu.
"Beni karşınıza almayacaktınız"
Diyince berçem aşağı indi.
Tam konuşacaktı ki mirza araya girdi. kendini sıkıyordu."Bak kadınsın diye sabrımın sınırını zorluyorum."
Diyerek mirza devam etti. Kolunu sıktı gülçinin.
"Benim altıma giremeyince başkasının altına girmeyi başarmışsın. Git onun altında yaşamaya devam et. Bana da aileme de karışma, eğer bu durumu düzeltmezsen kadın demem icabına bakarım."
Diyince gülçin mirzanın kulağına birşeyler söyleyince mirza gülçini sevgilisine fırlatıp korumalarına işaret verdiği gibi ikisini de çıkarttılar.
Korumalar yaşlı adamı çıkartırken yaslı adam bağırdı.
"Mirza bey size göstericem"
Dediği an mirza onlara doğru hızla yürüdü ki berçem mirzanın kırmızı rengini gören kızgın bir boğa yürüdüğünü görünce koşup kolundan tuttu.
"Siktirin gidin gösterecekmiş neyi gösterecen lan!"
Diye bağırıp berçemin elinin içindeki kollarını sert bir şekilde çekip Adama yumruk atacaktı ki berçem bağırıp mirzanın önüne geçti.
"Lütfen mirza lütfen yapma değmez canını acıtmana"
Dediğinde mirzanın havadaki yumruğunu berçem elleri ile sardı ve mirzanin ellerini aşağı indirip ellerinden tutup yukarıya çıkarttı.
Mirza normalde berçemin tutması ile duracak değildi ama berçemin gözlerindeki tedirginliği görünce öfkesini geriye atıp berceme teslim olmayı seçti.Merdivenlerden çıkarken adamın laf atması ile mirza arkasını döndüğünde tam berçemin elini bırakıp gidecekti ki berçem mirzanın kulağına fısıldadı.
"Mirza ne olur bizi sensiz bırakma"
Dediğinde göz yaşları aktı. Mirza berçemi öyle çaresiz görünce merdivenlerden yukarı çıktı. berçem ile odaya girdiginde berçemin göz yaşlarını sildi.
"Tamam yavrum tamam gitmedim bak"
"Çok korkuyorum mirza. O gözlerini görünce yapacaklarını tahmin bile edemiyorum."
"Korkma"
"Elim de değil"
Dediginde mirza berçeme sarılıp saçından öptü. Berçemi biraz sakinleştirdikten sonra çalışma odasına gidip emreyi çağırdı. Emrenin gelmesini beklerken odayı turluyordu sinirden. Emre girdiğinde bağırdı.
"Bunlar kim lan kim! Bu piçler benimle oynayamaz. Kimler lan bunlar bir tane oruspu gelmiş benim emeklerimi mahvedecek."
"Haklısın ağam ne yapmamızı istersen."
"Işlerini halledin. O kadınla o adam tek yok. Bu işin arkasında başkaları var."
"Bence de ağam. Çözecez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA ESİR
RomanceHayatı boyunca gülmeyi unutan, sevmeyi sevilmeyi bilmeyen, sert,yıkılmaz, heybeti ile korkutan, şanlıurfanın en genç ağası Mirza soylu ve babasının kurallarına esir olmuş,Güzelliği ile herkesi etkileyen, Urfanın büyük aşiretlerinden biri olan saya...