39. bölüm

1.1K 35 6
                                    

Nerede şimdi bu iyi ki ler?...







Berçemin mirzaya yönelttiği soru ile ikiside donmuş bir sekilde tepkisizce birbirlerine bakıyorlardı. Berçem mirzaya şaşkın bir sekilde bakarken mirza koltuğa geçip oturdu. Onun önünde diz çöktü.

"Mirza bana doğruyu söyle, böyle bir sey yok değil mi. O kız yalan atıyor."

Dediginde mirza çaresizce berçeme baktı. Ardından yıkılmaz bir sekilde ayağa kalkınca berçem de karşısına dikildi.

"Doğru"

Dediği an berçem ne diyeceğini bilmiyordu. Böyle buyuk bir şeyi ondan saklaması kendini kötü hissettirmişti. Bir anda sinirlenmeye başladı.

"Anlamalıydım. Burak, ali, bir kere polisin kapımıza dayanamaması. Ben salakmışım"

Diyip odayı terk ettiğinde mirza koltuğa vurup tekrardan berçemin pesinden gitti. Berçemin kolunu tutunca berçem kolunu çekti.

"Bırak mirza çok sinirliyim şuan"

"Dinlemiyorsun"

Dediğinde berçem bağırdı.

"Dinlesem ne değişecek. Bu bataklığa batan bir daha çıkamaz."

Diyince mirza kendinden emin bir şekilde konuştu.

"Ben çıkıcam"

Diyine berçem kafasını iki yana salladı.

"Nasıl çıkacaksın mirza. Kolay mı."

"Bir ihale var onu kazandiktan sonra her şey düzelecek"

"Inanmak isterdim sana ama bu sefer ınanmıyorum mirza. Ne zamandır bu pisliğin içindesin"

"5 yıldır"

Diyince berçem iç cekti.

"Mirza yiğit tehlikede, biz tehlikedeyiz."

Dediği an mirza sinirlendi.

"Siz tehlikede değilsiniz. Benim olana el uzatacak adam tanımadım daha "

Derken yumruklarını sıkıyordu.

"Bilmiyorum mirza bilmiyorum. Neden ya neden. Evlendikten sonra neden bırakmadın"

"Bırakmak için çabalıyorum"

"Nasıl battın bu ise."

Diyince mirza iç çekti.

"Amerika'da tuzağa düştüm. Ve bir anda onların icinde buldum kendimi."

Diyince berçem mirzaya sarıldı.
Mirza berçemin kafasını tutup alınlarını birbirlerine dayadı.

"Size bir zarar gelmesine izin vermeyecem."

"Biliyorum sana güveniyorum"


Diyince mirza tebessüm etti. Beraber salona gectiklerinde bu durumu ahsene anlatıp herhangi birine söylememesi gerektiğini söylediler.


Mirza çalışma odasına gidip kendine küfürler saydırırken berçem yiğit için alınması gereken şeyleri birlikte almak istediğini soylemek için mirzanın yanına gittiğinde mirza çaresizce gözlerini kapatmıştı.

Berçem içeriye girdiginde mirza kafasını kaldırıp baktığında berçem yanına gelip saçlarını okşadı.

"Yapma böyle"

AŞKA ESİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin