Aşk,seni yazıyormuş.
Elimi yana atınca mirzanın çıplak bedenine değdiğimde gözlerimi açtım.
Uzun kirpikleri,dolgun dudakları,düzenli kirli sakalı, kalın kaşları,dağılmış saçları hepsi bir sanat eseri gibiydi, kusursuz. Ona baktığımda yiğiti görüyordum. Yiğit hep babasına benzesin istiyordum ki oğlumda babasına çekmişti. Mirza gibi uyuyordu, sinirlenince kaşlarını çatmaları bile aynıydı. Sevda gerçekten bu kadar gurursuz muydu yoksa gurursuz olan biz miydik?
Bitti dedikçe tekrar bağlanıyorduk birbirimize. Evet şimdi artık barışamayız,imkansız daha imkânlı dedikçe, yine sevdamıza yenik düşüp beraber oluyoruz.Mirza yatarken yaklaşık yarım saat onu izledim. Saate baktığımda saatin 10 olduğunu görünce mirzayı kaldırmak için kolunu dürttüm ama uyanmıyordu.
"Mirza, kalk geç oldu"
Diyordum ama mirza hiçbir sekilde kalkmıyordu. Mirzanın saçına elimi daldırdım, seslendim ama uyanmadı. Onu kaldırmanın yolunun nereden geçtiğini bildiğim için bir anda üstüne oturma hamlesi yapınca gözlerinin açıldığını gördüm.
"Mirza pes yani. Sabahtan beri kalkma, üstüne oturunca kalk"
Diyip sitem ettikten sonra üstünden kalkınca kolumdan tutmaya çalıştı.
"Bırak ya, dilimde tüy bitti."
"Ne yapayım özledim bu hallerini, biraz eğleneyim dedim."
"Eglen sen eğlen. Ben senin oyuncağın mıyım"
"Siz kadın milletinden korkulur, hepiniz aynısınız."
Diyince mirzaya yaklaştım.
"Sen hepimizin aynı olduğunu nereden biliyorsun. Aa tabi tabi mirza bey, bir sürü kadın elinin altından geçirmiş degil mi"
Diye bir anda sinirlenince mirza şok olmuş vaziyette beni ve mimiklerimi seyrediyordu.
"Sakin ol hatun, ne oldu sabah sabah."
"Tamam sakinim sakin."
Diyip üstünden kalkmak istediğimde mirza bırakmayıp beni altına aldı.
"Hani günaydın öpücüğüm"
Dediginde gülümseyip yanağından öpmek isterken mirza bir anda dudağını dudağıma getirdi. Dudağımdan öpünce koluna vurdum.
"Pislik seni"
Diyince kaşlarını çattı.
"Bak kızım, bana pislik falan deme yerim seni."
"Nasıl yiyecekmişsin"
"Zaten doymuyorum sana, bana bahane olur haberin olsun."
Dediginde altından çıkıp dil çıkarttım.
"Çok beklersin bir kere"
Dediğim an mirza yataktan hızla kalktığında ben de çığlık atıp hızla banyoya koşup kapısını kitledim.
"Dua et şuan banyo kapısı kırasım yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA ESİR
RomantizmHayatı boyunca gülmeyi unutan, sevmeyi sevilmeyi bilmeyen, sert,yıkılmaz, heybeti ile korkutan, şanlıurfanın en genç ağası Mirza soylu ve babasının kurallarına esir olmuş,Güzelliği ile herkesi etkileyen, Urfanın büyük aşiretlerinden biri olan saya...