פרק 34- איתי

440 19 1
                                    

אני נוסע כמו מטורף, עוקף וחותך מכוניות, אני להוט להגיע הביתה, אני לא יכול לבזבז עוד דקה. אני חייב להתחיל לעבור על החומרים שיש על הדיסק און קי. זה ייקח לי הרבה זמן לעזאזל, יש שם חומר של חודשים והזמן לא משחק לטובתי. אני צריך למצוא שיטה כדי לנסות להבין איך אני מגיע למידע שאני צריך בזמן הקצר ביותר. אני מנסה להריץ תאריכים חשובים בראש, משהו שימקד אותי.

אני חונה את הרכב ליד האופנוע שלי וממהר לעלות לדירה, אני נכנס וקופא שאני רואה את איתן יושב על הספה עם מישל. הם מתרוממים כשרואים שנכנסתי לסלון. היד של איתן חבושה והוא מחייך אלי, אני מחזיר לו מבט מופתע. מה הוא עושה כאן? ולמה הוא הגיע בלי להודיע? מה קורה מסביבי? אני מרגיש שאני מאבד שליטה. והתחושה הזאת מתחילה לחרפן אותי, אני חייב להיות ממוקד.

"מה קורה איתן? לא ראיתי שהתקשרת" אני מוציא את הטלפון ומוודא שהוא לא שלח הודעה. "הכל בסדר?" אני שואל בבלבול. מישל מתקרבת אלי ומנשקת אותי על שפתיי, האינסטינקט שלי הוא להרחיק אותה ממני אבל אני עוצר את עצמי ומחבק אותה אלי עם חצי חיוך.

"כן כן אחי אל תדאג. הייתי באזור, עשיתי בדיקות ביד. אז רציתי לקפוץ לקפה להתעדכן אם יש חדש, ואם יש משהו שאני יכול לעזור. אני כבר משתגע בבית והדאגה לאלכס לא מניחה לי" הוא אומר ומשפשף את השיער שלו בתסכול, יש לו עיגולים שחורים מתחת לעיניים והוא נראה עייף ומתוח. ידעתי שהם קרובים אבל לא תיארתי לעצמי שהמצב ישפיע עליו עד כדי כך.

"מה באמת קורה עם היד שלך?" אני מסתכל על היד שנחה על מתלה קיבוע

"בסדר גמור, היה לי מזל גדול. הכדור נכנס ויצא מהכתף. לא היו פגיעות חמורות. וההחלמה תהיה מלאה לפי מה שאומר הרופא" הוא משפשף את כתפו הפצועה ומעוות את פניו בכאב.

"לא מוזר שהוא פספס כשהוא היה כל כך קרוב אליך? חשבתי שיש להם אימונים רציניים שם.." אני אומר בקול את התהיות שהיו לי עוד ביום החטיפה של אלכס.

"כנראה נפלתי על חובבן" הוא צוחק, או שהוא חובבן או שהוא מקצוען, כי מרגע לרגע מרגיש לי שהירייה הייתה מדויקת והמטרה שלה הייתה לנטרל ולא להרוג. השאלה היא רק למה שהם יעשו דבר כזה? הם יכלו להרוג אותו ולהרוויח עוד כמה דקות של בריחה לפני שכולנו שמענו את הדיווח מאיתן. 

"אז מה לגבי הקפה? אתה מכין לנו?" הוא שואל ומנער אותי מהמחשבות שלי.

"כן בטח. אספרסו או שחור?" אני מתקדם למטבח והוא אחריי.

"איתן היה לי נעים להכיר אותך, אני אלך לחדר ואתן לכם קצת פרטיות" מישל אומרת באנגלית ושולחת חיוך אדיב לאיתן.

"גם לי, שתהיה לך המשך חופשה נעימה" הוא אומר וממשיך אחרי למטבח.

"אז מה קורה עם מישל? הצלחת להבין למה היא פה?" הוא שואל כדרך אגב ומתיישב.

אהבה בין הכוונותWhere stories live. Discover now