"יש לי הרגשה שאת טועה אלכס" אנטולי אומר ומסתכל לתוך עיניי במבט מלא רחמים שרק מעצבן אותי יותר.
"כל התוכנית שלך נשענת על נקודת מוצא שגויה. אני לא באמת חשובה לאיתי ואין לו רגשות אמיתיים כלפיי. חתמת על גזר דין מוות שלנו" אני אומרת בעצבים.
"יש לי תצפיות של ימים עליכם אלכס, את חשובה לו. וזה בכלל לא נתון לשאלה. תני לי קצת יותר קרדיט, אם לא היו לו רגשות כלפייך הוא לא היה משקיע כל כך הרבה מאמצים כדי למצוא אותך. הוא אפילו פונה בדרכים לא רשמיות ומעגל הרבה פינות כדי להציל אותך" מעיניו משתקפת כנות שרק מוחצת לי יותר את הלב. בכל פעם שאני שומעת את שמו אני מרגישה פיזית את הקרע בליבי נפתח קצת יותר ואת פעימות ליבי מתגברות ומכאיבות לי בחזה.
"אם אתה משקיף על איתי אז בטח כבר ראית את מישל המושלמת, היא האהבה האמיתית שלו לא ילדה תמימה שלא יודעת מה קורה בחיים שלה כמוני. בטח כבר ראית כמה הם צמודים, הם בטח בשלב הירח הדבש ולא מורידים את הידיים אחד מהשני" אני אומרת וקולי רועד, דמעות לא רצוניות יורדות מעיניי. אנטולי לא סותר את דבריי ובכך מאשר את מה שכבר חשדתי שקרה, הוא לא העיף אותה בחזרה לצרפת, הם חזרו להיות ביחד. הכאב שלי בחזה מתגבר ואני מרגישה שאני לא מצלחה לנשום. אני מנסה להכניס אויר לריאות אבל מרגישה שזה לא מספיק, הכאבים בחזה מתגברים ואני מרגישה כאילו אני עומדת למות. אני מזיעה וכל גופי רועד. אני לא מצליחה לשמוע כלום. אני רואה מולי את אנטולי שאומר מילים שאני לא מצליחה לשמוע הוא מחזיק את פניי בידיו ושואף אויר באיטיות ונושף אויר באיטיות, אני מחקה אותו. ומרגישה שאני מתחילה סופסוף להכניס אויר לראותיי, הדופק מתחיל להירגע.
"אלכס תנשמי עמוק, כן, בדיוק ככה. זה בסדר זה רק התקף חרדה. אני כאן איתך ואני לא אתן שיקרה לך משהו רע" המילים שלו מנחמות אותי, ואני מרגישה את הגוף שלי נרגע, לפני שאני שמה לב הוא מניח אותי על ברכיו ומחבק אותי בחוזקה. התחושה נעימה לי, היא מנחמת אותי באופן מפתיע ואני מניחה עליו את הראש עד שאני מרגישה שהתאוששתי. אני מתרוממת ממנו באיטיות ומתרחקת במבוכה
"כמה פעמים כבר היו לך התקפי חרדה" הוא שואל בטון עדין שאף פעם לא שמעתי ממנו.
"מאז שאמא נפטרה היו לי שניים כאלה" אני אומרת וממוללת את החולצה בידיי כדי לנסות ולמצוא משהו לעשות עם ידיי.
"והלכת לראות מישהו מקצועי?" הוא שואל
"גם אתה חושב שאני דפוקה" אני אומרת בתבוסה
"להפך, אני חושב שאחרי כל מה שעברת בחודשים האחרונים את הילדה הכי חזקה שאני מכיר. יש לך כוחות נפשיים עצומים ואת מרשימה אותי כל כך, אני גאה בך. יש לך את החוזק הנפשי של אמא שלך. התקפי החרדה רק מוכיחים שאת אנושית" דבריו ממלאים אותי בתחושה נעימה וזה רק מעצבן אותי יותר, לא אמור להיות אכפת לי מה הוא חושב עליי, אין לו זכות להביע את דעתו עליי או להגיד לי שהוא גאה בי.
YOU ARE READING
אהבה בין הכוונות
Aksiyonהגיע למקום ראשון ב#אקשן אלכס מגלה שאמא שלה נרצחה באחת מהפעולות שלה כסוכנת מוסד בארץ זרה. בגלל הדימיון שלה לאמא שלה היא הופכת בן לילה למטרה של מדינת אויב. איתי הוא סוכן מוסד שהורד בדרגה בעקבות פעילות שהשתבשה במדינת אויב, התפקיד החדש שלו הוא להיות שו...