İyi okumalar dilerim, oy ve yorum atmayı unutmayın.
"Miyav.." duyduğum sesle şehrin ışıklarından gözlerimi ayırarak yanımda ki kediye baktım.
Saydam vücudu ile bacağıma hafifçe sürtündüğünde gülümsedim ve başını okşadım.
"Sahibin kim?" dedim yanımda oturan kediye o iss karşıda ki ışığı yanan bir odaya bakarak sevinçle miyavladı.
Odada kızın birisi ağlıyordu öylece ve kedi de bunun üzerine hüzünlü bir ses çıkardı.
"Demek sahibin o, oldukça üzgün gözüküyor." dedim kızı süzerken.
Patlamadan sonra öylece bir evin çatısına gelmiş ve şehrin ışıklarını izliyordum zira eve gitmek istememiştim.
O intihar girişiminden sonra evdekilerin yüzüne bakmayı içim istemiyordu ve her şeyden yorulmuştum.
Sadece 19 yaşındaydım, bunlar için çok genç değil miydim?
"Onu mutlu etmemi ister misin?" dedim yanımda ki kediyi sakince okşarken, o ise kulaklarını dikleştirdi ve yüzüma karşı miyavladı.
Kızı nasıl memnun edeceğimi düşünürken aklıma gelen şey ile kediye döndüm.
Bana kuyruğunu salayarak bakan kediye gülümsedim ve hafifçe parmağımın ucunda bir ışık oluşturdum.
Işığı kediye dokundurduğumda şeffaf bedeni biraz parlasa da başka bir şey gözükmüyordu ama ben ne olduğunu biliyordum.
"Yanına git, seni hissedecektir." dediğimde hızlıca açık pencereden atlayan kedi ile gülümsedim.
Kedi hızla miyavladığında hiçbir şey olmasa da kıza hafifçe sürtüğünde kızın irkilmesi ile kedi de irkildi.
"Mia?" dedi kız gözyaşları yanaklarından akarken sorarcasına elini boşluğa uzatarak.
Kedi başını elime sürtüp yaladığında kızın göz yaşları ile ıslanmış yüzünde bir gülümseme oluştu.
On dakika boyunca Mia ve sahibinin izlediğimde en sonunda tekrar şeffaflaşan ve ışığını kaybeden beden son kez sahibine sürtündü ve yanıma geldi.
Mia'nın sahibinin gülümseyerek gökyüzüne baktığını gördüğümde tekrar dikkatimi yanıma gelen kediye çevirdim.
"Umarım beğen-" hissettiğim ıslaklık ile sustum ve elimi burnuma değdirdim.
Gelen kan elime hafifçe bulaştığında bileğimle burnumu sildim ve yorgunlukla nefes aldım.
Elimi yalayan kedinin kafasını okşadığımda hissettiğim soğuk rüzgarla durdum ve gelen kişiye gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin/Gerçek Ailem (Tamamlandı)
FantasyTamamlandı. Adin Azad, çocukluğundan beri ölüleri görebilen bir çocuktur ve 6 yaşında para karşılığı laboratuvara satılmıştır. Laboratuvardan asla kaçamayacağını düşünüyordu. Ta ki laboratuvar'da çıkan o felaket sayesinde kurtulana kadar...