12| Üç Bebeğin Hikayesi

2.3K 232 46
                                    

Bölümün geç kaldığından dolayı özür dilerim, iyi okumalar.

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Oy ve yorum atmayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1 Hafta Sonra

"Yine ne istiyorsun?" dedim karşımda ki siyah bedene bakarak.

Baştan aşağıya simsiyahtı, teni ve her şeyi sadece gözleri beyazdı ve göz bebeği yoktu.

Ama gözlerinin içinde farklı evrenler var gibi hissettiriyordu.

"Hatırlamanı istiyorum, beni unutman ruhuna zarar veriyor." dedi yorgun bir sesle.

"Benimle yıllardır alay ediyorsun, rahatsız ediyorsun. Sen kimsin?" dedim sinirle yanına goğru ilerleyerek.

Sırtında ki kanatları ile yutkundum zira sırtında ki kanatlar siyah olmasına rağmen yıldızlar varmış gibi parlıyorlardı ve cidden gösterişliydiler.

"Ben.." dedi kanatlarını iyice açarak "senim, senin ruhun ve parçanım."

"O zaman neden bana her şeyi anlatmıyorsun? Neden hatırlamamı sağlamıyorsun?" dedim sinirle mırıldanarak.

O an elini uzattı ve yanağımı okşadı, beyaz gözlerinden süzülen damlaları gördüğümde içim acı ile doldu.

O benim bir parçamdı ama onu tanımıyordum.

"Çok denedim Adin ama beni hep zihninde arkaya attın." diye fısıldadı ve alınlarımızı birleştirdi.

"Özür dilerim." dedim hüzünle neye özür dilediğimi bilmeyerek.

O benim benliğim, ruhumun bir parçasıydı.

"Voleur, üç bebeği bul ve hikayelerini  öğren." dedi fısıldayarak ve eller ortaya çıktığında yine sessizce gitti.

Aniden yatağımda gözlerimi açtığımda kan ter içinde ayağa kalktım.

Üç bebek muhabbeti canımı sıkmıştı artık.

Aniden telefonumun zil sesi odamı doldurduğunda irkildim ve elime alarak arayana baktım.

Ebrar Hanım yazısı ile kaşlarımı çattım ve açtım.

"Günaydın Adin, nasılsın?" dedi sevecen bir ses ama onun aksine bu ses midemi kaldırmıştı.

Söylesene nasıl kıyıyorsunuz o çocuklara?

"Size de merhaba Ebrar hanım, ben iyiyim siz nasılsınız?" dedim sakince ayağa kalkarak ve dağılan saçlarımı elimle düzelttim.

"Ben de iyiyim, bugün bize kahvaltıya gelsen nasıl olur?" dedi istekle.

"Tamam gelirim, iyi günler." dediğimde o da hoşçakal dileyerek kapattı.

Aile ile yakınlaşmam lazımdı zira önemli belgeler ellerindeydi.

Adin/Gerçek Ailem (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin