13|Yuvadan Koparılan Bebekler

2.3K 231 114
                                    

İyi okumalar, oy ve yorum atmayı unutmayın.

"Söylesene nasıl bir çocuktu? Söylediklerine göre hastalıktan ölmüş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Söylesene nasıl bir çocuktu? Söylediklerine göre hastalıktan ölmüş." dedi Aden meraklı kahveler ile bana bakarak.

Hastalıktan ölmedi, ailen onu öldürdü.

"O.. o çok neşeliydi en azından olabildiği kadar ve çiçeklere bayılırdı ayrıca çikolataya da." dedim ve yutkundum.

Ondan bahsetmek hâlâ zordu.

"Sarı saçları vardı, güneş gibi parlardı saçları. Gülümsemek ona çok yakışırdı, o benim her şeyimdi. Hastaydı o yüzden hassas bir bünyeye sahipti." dedim kafamı yatağın başlığına yaslayarak ve öylece tavana baktım.

"Onunla tanışmak isterdim, keşke ölmeseydi." diye mırıldandı Aden ve benim gibi yatak başlığına yaslanıp tavana baktı.

"Sana bir sır vereceğim Adin." dediğinde ona döndüm sakince o ise fısıltıyla konuştu.

"Ebrar bizim annemiz değil ve gerçek annemiz ve babamız oldukça farklılar.." dedi fısıltıyla.

"Bu yüzden doğumda hepimiz ölüyormuşuz annemde dahil çünkü sıra dışı olduğumuzdan dolayı çok zormuş doğum."

Daha ne kadar şaşırabilirdim bilmiyordum ama hızla yaslandığım yerden kalktım ve Aden'in kollarını tuttum.

"Bu.. bu doğru mu?" dedim sesimin titrememesini umursamadan o an Aden yastığının altından bir günlük çıkardı.

"Annemin hamileyken yazdığı günlüğü." dedi ve hızla okumaya başladım.

6 Ocak 2003

Akar ile olan gizli bir ilişkimiz var.

Akar'da kimdi?

Onu çok seviyorum, o da beni çok seviyorum mesela her zaman bana ışıktan kuşlar yapıyor.

Onun canını çok yakıyorlar sırf farklı olduğu için ona hayvan gibi davranıyorlar ve buna katlanamıyorum.

Bana da aynısını yapıyorlar ama önemli değil, Akar daha önemli.

Onun gücü ışık ve ruhlar benimki ise telekinezi ve müzik acaba bebeklerim hangimizin gücünü alacak?

Evet, bugün hamile olduğumu öğrendim, bebeklerimi koruyacağım ve üçüzlerim sağlıklı ve mutlu doğacak.

Ben Hela Akın, bunun için gücümün son zerresine kadar çalışacağım.

Kimse bebeklerime zarar veremez.

"Hela Akın'da kim?" dedim şok içinde.

"Hela ve Akar Akın, bizim gerçek ailemiz. Kendileri bilim insanları tarafından denek olarak kullanılıyorlarmış ve birbirlerine aşıklarmış." dedi yatağından birkaç dosya çıkararak.

Adin/Gerçek Ailem (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin