Bu son aslında Adin'i yazarken en çok yazmak istediğim ama kıyamadığım bir sondu.
Eğer bunu okuyorsanız aslında Adin'nin iki sonu olduğunu bilin.
Şimdi iyi okumalar dilerim, oy ve yorum atmayı unutmayın.
Öpüldünüz.
Yazar'dan
"Hayır!"
Bir ses savaş alanını sardı, kırmızı gözlü genç hızla yere düşen bedene koşuyordu.
Zihni durmuş gibiydi ve savaş umrunda değildi, tek önemli olan şey yerde yatan siyah saçlı bedendi.
Ulaştığında dizlerinin üzerine çökerek hızla onu sardı, yanında ölen düşman beden umrunda değildi.
Elleri titrerken ona bakan yeşil gözlere dehşetle baktı, ağzından akan kan ile gözyaşları çenesinden dökülmeye başladı.
"Dileğim.. kabul oldu, çok mutluyum." dedi Adin gülümseyerek ağzında ki metalik tadı umursamadan.
Etrafını saran ailesine baktı, içinde arkadaşları da vardı.
Anıları gözlerinin önünden geçerken gözleri dolsada gülümsedi ve son kez fısıldadı.
"Adin, hayır.. hayır kurtulacaksın." dedi Aden başını iki yana sallayarak ağlarken.
"Sizinle tanıştığım için çok mutluyum çocuklar ve Pars.. seni seviyorum." dedi son bir fısıltıyla eli Pars'ın yanağını hafifçe okşarken.
Eli yana düştü, gülümsemesi silinmedi yüzüne.
Laçin yere vurarak ağlıyordu, Dicle şokla baktı ölen arkadaşına ikizler gözleri dolu halde arkalarını dönmüşlerdi.
Aktuğ üzüntüyle yüzünü kapattı elleriyle, Hela ve Akar birbirlerine sarılıyorlardı.
Aden çöktü yere, son kardeşini kaybetmişti.
Pars öylece durdu, elinde sıcaklığı yavaş yavaş solan beden ile şoka girmişti.
Adin Pars'ın kucağında gülerek ölmüştü.
Pars'ın zihni bomboştu, dünyası artık ışıksızdı.
Hıçkırmadı, gözyaşları çenesinden süzülürken öylece Adin'e bakıyordu ve elleri bedeni sıkıca tutuyordu.
Tüm zerresi titriyordu, ruhu acıyla yanıyordu şimdi.
"Ucubelerin lideri öldü." diye bir ses geldiğinde bir gölge bağıran askerin başını kesti.
Pars ışığı sönmüş kırmızı gözlerle baktı savaş alanına, bu piçler yüzünden Adin'i kaybetmemiş miydi?
Kucağına aldığı cansız beden ile ayağa kalktı, Alas hızla geri çekilirken askerler Pars ve diğerlerine baktılar şaşkınca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adin/Gerçek Ailem (Tamamlandı)
FantasyTamamlandı. Adin Azad, çocukluğundan beri ölüleri görebilen bir çocuktur ve 6 yaşında para karşılığı laboratuvara satılmıştır. Laboratuvardan asla kaçamayacağını düşünüyordu. Ta ki laboratuvar'da çıkan o felaket sayesinde kurtulana kadar...