21|Helia

1.9K 202 102
                                    

İyi okumalar dilerim, oy ve yorum vermeyi unutmayın.

İyi okumalar dilerim, oy ve yorum vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aden'den

Gözlerimi açtığımda kendimi bulduğum bulunduğum depo ile etrafıma baktım.

Bir sandalyeye bağlıydım ve dün gece aklıma geldiğinde sertçe yutkundum.

Gece su içmeye kalktığımda en son olarak gördüğüm gri gözler vardı ama devamı yoktu.

Neredeydim? Adin nerede? Peki ya diğerleri?

Duyduğum ayak sesleri ile hızla o tarafa döndüm ve gördüğüm yüz ile kaşlarımı çattım.

Siyah saçlı bir kadın tam önüme geldiğinde gri gözleri ile beni süzdü, dikey göz bebekleri dikkatimi çekerken sinirle bağırdım.

"Sen de kimsin?" dediğimde kahkaha attı.

"Akar'ın kızı, katilin kızı demek sensin." dediğinde anlamamazlıkla ona baktım.

"Babam kimi öldürdüyse hepsi haketti." dediğimde hınçla bana baktı ve saçlarımı sıkıca kavradı.

"Hayır! Ablam, benim canımıniçi ablam haketmedi." diye bağırdığında kulaklarımın sızladığını hissettim ve gözlerimi kapattım.

"Ablan bir orospu çocuğu olup masaya katılmasaydı o zaman." gözümü açarak hınçla bağırdığımda hızla kaldırdığı eli duraksadı.

"Ablam Masa'ya katılmadı ki, benim ablam asla öyle bir orospu çocukluğu yapmaz." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.

"Ben Hela Akın'dan bahsediyorum, baban ondan bahsetmedi mi yoksa?" dediğinde gözlerim şokla açıldı.

"Sen annemi nereden tanıyorsun?" dediğimde gözlerinde ki duygu değişimlerini gördüm.

Dikey göz bebekleri titreyerek baktığında anlamazca ona baktım ve tekrardan bağırdım "Annemi nereden tanıyorsun?"

"Hayır, hayır.. ablamın çocukları ölmüştü." dedi beni bırakarak önümde volta atarak.

"O orospu çocuğu Yaman bana söyledi, bekle o zaman.." dedi aniden volta atmayı bırakarak bana hızla döndü.

"Lütfen bana ikizinin Adin olduğunu söyleme." dediğimde başımı olumsuz yönde salladım.

"Adin'e ne yaptın piç?" dedim hırsla bağırarak o ise saçlarını çekiştirdi sinirle.

"Hassiktir! Bu iş iyice çığrından çıktı." dedi bağırarak ve hızla bana doğru geldi cebinden çıkardığı bıçakla.

"Bana gerçeği söyle velet ve her şeyi anlat." dedi yanıma doğru yaklaşarak.

Adin/Gerçek Ailem (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin