SEKANS - 1

183K 1.5K 2.6K
                                    

selamss.

aylar sonra, başka bir hesapla geri döndüm. bu durum benim için sil baştan bir dönüş. mental olarak tamamen çöküş yaşadığım bir dönemde hesabımı kapattım, tek istediğim kafamı dinlemekti, hesabı kapatmanın bir sorun olmayacağını gördüğümde kapattım ama iki hafta sonra hesaba girmek istediğimde giremedim, sonrası bir sürü karışık iş. ne kadar çok uğraşırsam uğraşayım hesaba giriş yapamadım bende sil baştan başlamaya karar verdim, daha iyi bir şekilde olacak bu.

bu hikayenin ilk halini okuyanlar bilir ki, süveyda ve barlas normal bir çift değil, süveyda daddy issues sendromu olan genç bir kız ve çoğunluğu sinir edecek çok fazla hareketi var, bu durumu sevmeyenler hakaret etmek yerine okumayabilir çünkü aşağıya daddy issues sendromunun ne olduğunu uzun uzun açıklayacağım.

daddy issues nedir?

psikolojide "baba meseleleri" (daddy issues) olarak adlandırılan bu durum, "baba kompleksi" olarak da tanımlanır. ilk olarak Freud'un ileri sürdüğü, daha sonra Carl Jung tarafından ele alınan baba kompleksi, bireyin babasıyla olan zayıf ilişkisinden kaynaklanan nevrozları tanımlar.

bu sendroma sahip bireyler babalarından görmedikleri sevgileri kendilerinden yaşça büyük erkeklerde ararlar, kimi birey kendi ayakları üzerinde dururken kimileri aşkı, sevgiyi ve ilgiyi başka adamlarda arar. bu onlar için tutunacak bir dal olarak görünür.

baba figürüyle ilgili sorunlar olması durumu. bir çok nedenden kaynaklanabilir:

* babanın hayatta olmaması
* babanın bir sebepten dolayı evde olmaması
* kötü davranan/su istimal eden baba figürü
* sorumsuz baba
* fiziksel / psikolojik olarak dengesiz ebeveyn.

bu sendroma sahip bireyler partnerlerine "babacığım, babacık" diye seslenirler. onların karşısında rengarenk bir kişiliğe dönüşürler.

pedofili nedir?

pedofili ya da sübyancılık, belirli yaştaki bir kimsenin ergenlik öncesi çocukları cinsel açıdan çekici bulması ve cinsel eğiliminin çocuklara yönelik olmasına neden olan psikoseksüel rahatsızlık. bu rahatsızlığa sahip kişilere pedofili ya da sübyancı denir.

bu hikaye sadece yaş farkı içerir, herhangi bir pedofili içeriğe sahip değil. erkek karakter ve kadın karakter arasında ki ilişki daddy ilişkisini konu alır ve iki karakterde reşittir.

başrol kadın karakter; özgüveni düşük, sevgi isteyen bir karakter. yaptığı çoğu hareket sizleri fazlasıyla rahatsız edecektir, ilerleyen bölümlerde neden böyle bir karaktere büründüğünü anlayacaksınız.

duyuru bölümü bu kadar, bölüme geçebilirsiniz. iyi okumalar.

hikayenin eskisi gibi etkileşim alması için, satır arası yorum bırakmayı lütfen unutmayın.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SÜVEYDA +18 DADDY ISSUES | YENİ BÖLÜM GELMEYECEK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin