selamss...
yeni bölüme hos geldiniz.
bölüm icinde fazlasıyla ama fazlasıyla yetiskin icerikli sahneler var, son kısımda ve birkac kısımda eklemeler var.
bu bolumun uzunlugu oldukca fazla, tam tamina 7296 kelimelik bir bölüm, bu yüzden sizden bir tık daha fazla yorum isteyecegim.
yeni bölüm; 710 oy 1,1k yorum.
iyi okumalar.
Barlas'tan
"Baba yeter artık başım çatladı." elimde ki kalemi masaya bırakıp Dünya'ya döndüğümde dudaklarını büzüp bana baktığını gördüm, sağ elimin ikinci parmağını kaldırıp burnuna hafifçe vurup uzanıp alnından öptüm. Bir süredir vakit geçiremiyorduk, Dünya'yı özlemiştim.
"Tamam Dünya'm, ama bu konularda ki eksikliklere daha fazla çalış tamam mı?" gülümseyip gözlerini kırpıştırdı, uzun açık kahverengi saçlarını okşayıp mis kokulu saçlarına öpücükler kondurdum.
"Seni çok seviyorum baba biliyor musun?" heyecanla konuşmaya başlamıştı yine, ne zaman mutlu olsa böyle konuşurdu, minik kalbi pır pır ederdi, bazen sanardım ki kalp yerine bir kuş taşıyor. Hayatta sahip olduğum en güzel varlıklardan biriydi Dünya. İsmini koyarken de böyle düşünmüştüm, Dünya'mdı o benim, hayatta ki en önemli parçam.
"Biliyorum Dünya'm, ben de seni çok seviyorum."
"Peki Süviş?" beklemediğim soruyla afalladım, neden böyle bir soru sormuştu. Aramızda bir şeyler olduğunu küçük yaşıyla anlamış mıydı? Bütün kanın yüzümde toplandığını hissettim o an, Süveyda'ya karşı olan hislerimi gizlemeyi onun yanında beceremiş miydim?
"Baba ne oldu? Kızardın sanki, iyi misin?
"İyiyim," sesim az önce titrek mi çıkmıştı, ne oluyordu bana böyle.
"Sadece Süviş beni seviyor mu diye merak etmiştim, hani sen biliyorsundur belki diye düşündüm." Üzüntüyle çıkan sesiyle içimde ki ağırlık bir an kalktı, kendi için soruyordu ve ben bunu anlamayacak kadar aklımı Süveyda ile kaybetmiştim. Küçük yüzünü ellerimin arasına alıp gülümsedim.
"Süveyda ablan seni çok seviyor, sevmese burada kalmazdı." dudak büzüp başını salladı, kucağıma oturup kafasını göğsüme yasladı. "O bence çok özel bir insan, tanıyalı pek bir zaman geçmedi ama ona karşı içim çok sıcak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜVEYDA +18 DADDY ISSUES | YENİ BÖLÜM GELMEYECEK |
Teen FictionSüveyda, on sekiz yaşlarının sonunda aşkı ve sevgiyi arayan genç bir kızdı, babasından görmediği sevgiyi kendinden büyük erkeklerde arayarak hayatına devam ederken onu gördü, Barlas Hancıoğlu. O günden sonra ikisinin de hayatı değişti. Uyarı; Dadd...