SEKANS - 17

39.6K 1.3K 1.1K
                                    

selamss..

yeni bölüme hos geldiniz.

bölüme gecmeden önce yapacagim aciklamayi okuyun lütfen; biliyorsunuz ki attigim bölümleri beni ilk günden beri takip eden herkes okumustur, ilk bolumler haric geriye kalan her sahne eski bolumlerde olanlarla ayni -ekledigim ve cikardigim sahneler oldu- buna ragmen hikaye yine cok fazla okunmaya sahip, her bolum cok rahat bir sekilde +8k okunma aliyor, elbette ki okudugunuz bölümleri tekrar okumak ve yorum yapmak zor gelebilir ama inanin ki yapilan o yorumlar benim icin moral kaynagi.

sizin yaptiginiz her yorum beni bir sonra ki bölüm icin heveslendiriyor, yaklasik 35-40 sayfayi tek tek metine cevirmek ciddi manada zor, ayni zamanda duzenlemelerde yapiyorum, neredeyse bir bolumu bastan yazacak kadar mesai harciyorum da diyebiliriz. bir yandan da bu yüzden yorum ve begeni istiyorum.

veee attigim bolumler cogu zaman belirli bir kısma gitmiyor, bu yuzden birkac kere maalesef ki guncellemek zorunda kaliyorum... bu sorun nasil cozulur bilmiyorum bile.

beni her zaman anlayisla karsiladiginizi biliyorum, bu seferde karsilayacaginizi dusunuyorum.

304 bin okunmaya ulasmisiz. 🙏🏻🔥

bölüme gecebilirsiniz, iyi okumalar.

yeni bölüm; 730 oy 850 yorum.

Bölüm Şarkısı -
Dario Moreno & Votka, Rakı ve Şarap.

Siyah gökyüzünü aydınlatan beyaz parlak ışıkları izliyordum, bu gece hilal daha bir güzeldi sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah gökyüzünü aydınlatan beyaz parlak ışıkları izliyordum, bu gece hilal daha bir güzeldi sanki. Gökyüzünün ışıltısı içimi kıpır kıpır ederken kafamın altında ki sert kaslı kola biraz daha yanaştım.

Mayıs ayının bitmesine son iki gün kala şehir daha fazla ısınıyordu ama biz şehirden oldukça uzak olduğumuz ve akşam saatleri olduğu için hava serindi, bu umrumuzda değildi çünkü yeşil çimenlere uzanmış gökyüzünü izlemek zevk veriyordu.

Az ötede akan nehirin şırıltısı ve ağaç yapraklarının birbirine sürtünmesi dolayısıyla çıkan ses birbirine karışıyordu.

Olduğumuz yer çok güzeldi, odaya çıktığımızda uyumaya çalışmıştık ama ben dayanamadığım için Barlas'la sevişmek istemiştim, bu isteğimi geri çevirmeden sadece oral yaparak beni rahatlatmıştıseviştikten sonra yorgunlukla uyumuştuk ve uyandığımızda hafif bir şeyler atıştırıp arka bahçeye çıkmıştık, Barlas barbekü yapmak istediğini söylediğinde hevesle kabul etmiştim daha önce hiç pikniğe gitmemiştim ve mangalda etin tadını bilmiyordum ama annem beni hiçbir şeyden esirgememek için tavukları soslayıp tavada bir güzel pişirip yedirirdi bana.

SÜVEYDA +18 DADDY ISSUES | YENİ BÖLÜM GELMEYECEK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin