SEKANS - 27

23K 1.1K 1.9K
                                    

selamss...

yeni bölüme hos geldiniz.

bölüme gecmeden önce sizlere sunu soylemek istiyorum, dun guncelleme yaptiktan hemen sonra cokkkk kolay bir sekilde siniri gectiniz, yarim saat icinde +500 yorum yapıldı, bir aydir neden yapilmadi ve bu kadar beklenildi inanin ki anlamadim.

ben de elimde olmayan nedenlerden dolayi sizleri beklettim buna bir sey diyemiyorum ama isteyince her sey cok kolay halledilebiliyormus demek ki 🤷🏼‍♀️

vee sinir gecsin diye surekli yorum yapan iki okurum var, her gun yorum attiklarina sahit oldum, bu insani cok mutlu ediyor.

yeni bolum; 850 oy 1,2k yorum
(random, emoji tarzi yorumlari saymiyorum, kendinizi bunun icin lutfen yormayin)

bölüm şarkıları;

#melike şahin- nasır
#yıldız tilbe - sana kalbim geçti
#tuğkan - kusura bakma
#tarkan - nasıl geçti habersiz
#gökhan türkmen - dön

#melike şahin- nasır#yıldız tilbe - sana kalbim geçti #tuğkan - kusura bakma #tarkan - nasıl geçti habersiz #gökhan türkmen - dön

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sonra aramıza şehirler, ülkeler belki dünyalar girecek hiç
karşılaşmayacağız. Kader ağlarını örmeyecek bizi bir araya getirmek için. Sonra birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç
bilmeyecek..."

Nazım Hikmet Ran

Süveyda'dan...

Balkonda oturmuş dışarıyı izliyordum, evimizin küçük bir balkonu vardı ve ne zaman kendimi boşlukta hissetsem buraya gelir gökyüzünü izler benliğimle savaşırdım. Kafa sesimi dinleyip ona uymaya çalışıyordum çünkü bunu yapmazsam kendimi toparlayamazdım.

Aylar sonra görmüştüm Barlas'ı, değişmişti, o kadar çok değişmişti ki şaşırmıştım onu ilk gördüğümde. Saçları uzamıştı, aynı zamanda sakalları da öyle, gözleri eskisine kıyasla daha durgun bakıyordu etrafa, benim tanıdığım Barlas bu değildi o güçlüydü, her zaman güçlü olmaya özen gösteren, ayakları üzerinde duran Barlas'tı.

Benim şimdi ki konumumda olmamda ki en büyük pay sahibiydi. Eğer Barlas hayatımda olmasaydı nasıl bir durumda olurdum bilmiyordum ama şimdi ki gibi olmayacağımdan emindim. Belki hala babamın kuklası olurdum, beni oradan oraya savururdu ve şiddetine devam ederdi, belki de eskiden yaptığı gibi arkadaşlarına satardı beni.

SÜVEYDA +18 DADDY ISSUES | YENİ BÖLÜM GELMEYECEK |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin