selamss...
yeni bölüme hoş geldiniz...
bekleyenler için üzgünüm, panomda ve instagram hesabimda gecikme hakkında bilgilendirme yaptim, kendimi iyi hissettigim sure boyunca bölümler sıklıkla gelmeye devam edecek. anlayışla karşılayan herkese teşekkür ederim.
sınır koyuyorum çünkü bölümleri hazırlamak ve eklemeler yapmak için zamana ihtiyacım var.
yeni bölüm; 600 oy 850 yorum.
iyi okumalar.
cinsel içerikli sahneler içerir.
Odamın kapısı tıklatıldığında dudaklarıma kırmızı ruj sürüyordum, kapıyı çalan kişiye gel diye seslendiğimde kapı hemen açıldı, Barlas odaya girip kapıyı örttükten sonra sırtını kapıya yaslayıp bana bakmaya başladı, yarım ağız gülümseyip kırmızı dudaklarımın üzerine bir kat parlatıcı sürdüğümde Barlas dibimde bitip ellerini belime dolamıştı bile."Harika görünüyorsun," burnunu boynuma sokup boynumu kokladı, derin bir iç çekip boynuma küçük öpücükler kondurmaya başladı, elimi elinin üstüne koyup damarlarını okşadım, ona dokunmaktan çok zevk alıyordum, aynı zamanda Barlas'ın sürekli olarak beni öpmesi, dokunması hayatta en çok mutlu olduğum anlardandı.
"Teşekkür ederim," diye mırıldandım, aynadan bize baktığımda çok yakıştığımızı gördüm. O esmer bir adamdı, teni kavruktu, saçları kömür kadar siyah, gözleri ise açık kahverengiydi, oldukça uzun ve iriydi, ben onun tam aksiydim, sapsarı saçlarım, beyaz tenim ve mavi gözlerim vardı, boyum ise ondan çok olmasa bile kısaydı. Gerçekten çok yakışıyorduk, kendimize hayran kalıyordum.
"Yine mis gibi kokmuşsun, o kadar güzelsin ki."
"Duş aldım," tırnaklarımı elinin üzerinde gezdirirken aynaya bakmaya devam ediyordum, Barlas kafasını boynuma gömmüş öpüyor ve kokluyordu. "Beni yarım bıraktın, hala rahat değilim."
"Cezalısın küçük hanım," dedi elini yavaşça kadınlığıma indirirken, dudağımı ısırıp hareketlerini izledim. Barlas'ın arkadaşlarıyla gece kulübüne gideceğimiz için duş aldıktan sonra hazırlanmaya başlamıştım, şu an üzerimde olanlar pek benlik değildi, ben açık renkler giyinmeyi tercih ederdim ama bu gece kırmızı yırtmaçlı mini bir elbise giyinmiştim. Saçlarımı dalgalandırıp açık bırakmış, kırmızı rujla son noktayı koymuştum, topuklu ayakkabı giyindiğim içinse boy farkımız biraz daha azalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜVEYDA +18 DADDY ISSUES | YENİ BÖLÜM GELMEYECEK |
Teen FictionSüveyda, on sekiz yaşlarının sonunda aşkı ve sevgiyi arayan genç bir kızdı, babasından görmediği sevgiyi kendinden büyük erkeklerde arayarak hayatına devam ederken onu gördü, Barlas Hancıoğlu. O günden sonra ikisinin de hayatı değişti. Uyarı; Dadd...