"Manyak mıyız biz? Ne işimiz var hala burda?"
Ersin söylenmelerine devam ederken ben dinlemek yerine bebeğe odak kesilmiştim. Bebek susmuş birdaha da konuşmamıştı.
Adımlarım bebeği fırlattığım yere yöneldi.
"Karhan bak dokunma şuna yoksa ben kafayı yiyeceğim!"
Onu dinlemeden orta boylardaki bebeği elime aldım. Plastik elleri sanki ellerimi yakıyordu. Korkudan mı yoksa kafamdaki saçma sapan düşüncelerden mi bilmiyordum ama elimi ciddi ciddi yakıyordu.
Pembe beyaz pileli elbisesini havaya kaldırdım. Sırt bölgesindeki boş pil kutusu gözlerimi kapatıp derince bir nefes almama sebep oldu. Pilsiz çalışmıştı...
Bebeği aldığım yere bırakırken evin gezmediğimiz tarafına döndüm ve Ersin'e bakmadan konuşmaya başladım.
"Madem geldik korkaklık yapamayız. Hızlıca Ersin. Hızlıca gezip defolup gidiyoruz."
"Ya bir şey olursa?"
"Ya şimdi ya hiç Ersin."
Ayağa kalkan genç adam titreyen elini ki titrediği aşırı belli oluyordu bunu görmemek imkansızdı omzuma atıp dudaklarından sessiz bir fısıltı döküldü.
"Emin misin?"
Bu soru öyle bir soruydu ki sadece tek bir alıcısı yoktu. Bu kısacık soruyu aslında kendinede soruyordu. Peki Emin miydim? Hayır. Ama zorunda mıydım? Kesinlikle!
Cevap vermeden evin içine doğru yürüdüm. Bence bu yeterli bir cevaptı. Odalardan birine dalarken nefes sesimi biri duyacakta beni bulacak gibi korkuyla tutuyordum.
"Karhan bak benim dosyam hala duruyo. Onu çözebiliriz." dedi Ersin
"Kendi dosyanı kendin çözmeye ne dersin? Böylece burda başın belaya girmez kerhane işletmecisinin yardımcısı ha?"
"Karhan benim aldığım vakada normal değil gel bak bırakalım bunu benimkini çözeriz. Zaten herkes karşıydı bu vakaya kimse bir şey söylemez."
"Hayır dedim Ersin! Senin vakayı da halledeceğiz."
O an içeriden gelen bir ses bizi yerimize zımparaladı.
***
Eveet... Burda Ersin'in vakayı size bırakıyoruz biz. Karhan kendi vakasıyla ilgilenirken yardım etmek hoş ama Ersin'in vakası tamamen size kalacak.
Şüphelileri, olay akışını, ne yapılması gerektiğini özellikle ve özellikle suçluyu doğru şekilde izlemeniz gerekmektedir.
Dosya adı : Ölü Çukur
Bu dosya tamamen size aittir. Karhan ve Ersin'e yapabileceğiniz en büyük yardımlardan biridir. Şüphelerinizi ya da kararlarınızı yorumlara bırakacak diğer dedektiflerle ortak bir karara ulaşacaksınız.
Sizin toplantı yapabileceğiniz bir alan oluşturacağım.
Merak etmeyin istediğiniz zaman yardım edeceğim.
Hazır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAKA
HorrorKan kırmızısı gökyüzü acımamıştı kalbi yorulmuş insanlara. Ağlayan insanları susturmak kolay olur muydu? Belkide... Ölü insanların ağlamaları nolacak peki? Yakıp yıkmak bazen iyidir. Hele ki ölmemek için tek çareniz ise. İki dosyamız bulunmakta. Bir...