9

913 69 142
                                    

bi aska yorumlarda soz vermistim atim dedim

<>

jungwon gözlerini büyültüp "ne yani oradan sonra bir şey olmadı mı?" dediğinde kafamı olumsuz manada sallamıştım.

"sadece ellerimi yakasından çekip gitti. jungwon resmen kaldım öyle bir şey de yapamadım"

deri ceketimi üstüne geçirip jungwon'un da hazırlanmasını beklemiştim.

beraber jungwon'un evinden çıktığımızda sunghoon çoktan aşağıya gelmişti bile.

"kaç dakikadır bekliyorum burada. nerede kaldınız?"

"abi tintimi yeniledim bekle iki dakika işte nolcak"

"tamam ya kızma hemen çok güzel olmuşsun minik" dediğinde jungwon arkadan kendi kendine tatlılıklar yapıyordu.

sunghoon dikiz aynadan onu gülerek izlerken benim yüz ifademi de fark etmişti.

"sunoo yani partiyi düzenlerken tanıştığım arkadaşım, delta bugün geldiği için benim haberim olmadan deltayı da partiye çağırmış. daha yeni öğrendiğim için ve partiye gelmeni de istediğim için sana söylememiştim ama duyduğuma göre karşılaşmışsınız? ne oldu?"

"bir şey olmadı" diyip omuz silktiğimde sunghoon yemediğini belli edercesine bir yüz ifadesi yapmıştı.

"inan buna gram kanmadım"

"yok abi bildiğin başta konuşmuşlar ama aralarındaki ilişki hakkında gerçekten bir şey olmamış" diyen jungwon ile "duydun mu?" demiştim.

"tamam en iyi arkadaşlar sizsiniz tamam hemen dışlayın beni" derken hepimiz gülüyorduk.

"neyse böyle neşen yerine gelsin. kurtlarınızı birbirine çoktan bağladınız bile artık ne kadar dayanabilirsiniz ki?"

"bilmiyorum ve kestiremiyorum. yaklaşık üç haftadır aramız çok kötü"

"sanki öncesinde çok iyiydi"

"abi hadi ama ne kadar pozitifsin şu an"

ikisi tartışırken konuşmaya halim bile kalmamıştı.

"biraz daha başımı şişirirseniz oraya gitmeden döneceğim" demem ile ikisi de susmuştu.

<>

"park minjoon" diyip sadece kafasını eğen bir çocuğa bizim dönemden bir alfa bağırarak "sevgilin var mı" demişti.

dönemdeki herkes onun bu haline alışmış bir şekilde gülerken çocuk şaşkınlıkla bakmıştı. yanındaki alfa olduğu belli olan kız ona dik dik bakarken ayağa kalkmış minjoon'un omzuna elini atmıştı.

"lee hanmi. park minjoon'un en yakın arkadaşıyım" diyerek bastıra bastıra konuşan kız çoktan birkaç kızı kendine aşık etmişti.

ikisi beraber oturduklarında yan masadan bir kız ayağa kalkmıştı. "im yoonji" diyip eğilen omega kıza bir tane ikinci sınıf "sevgilin var mı?" demesiyle herkes kahkaha atmıştı. gerçekten az önce hanmi'nin dediklerinden sonra hala nasıl bu soruyu soruyorlardı anlamıyordum.

ya da anlıyordum kız gerçekten çok güzeldi hatta az önce birkaç erkek ve kızdan dönemin en güzel kızı olduğu hakkında söylemler duymuştum. 

"sevgilim yok ama hoşlandığım bir sunbae var" kız çekingence saçını kulağından geriye attığında herkes söylemesi için tezahürat yapmaya başlamıştı.

geçen sene jungwon ilk defa okula geldiğinde yine tanışma partisi yapılmıştı. bir alfa erkek de bunu jungwon'a sormuştu ve bir süre flörtleşmişlerdi.

tabii kurtları birbirlerini sevmediği için çok kısa sürmüştü bu.

riki o zamanlar daha buraya transfer olmamıştı. kurdum o zaman bu kadar mutlu değildi ama ben de bu kadar mutsuz değildim.

gözüm ilk buraya geldiğimde yerini öğrendiğim riki'ye kaydığında kız "nishimura riki sunbae-nim" demesiyle gözlerimi kıza çevirmiştim.

ne ara gördünde hoşlandın ya ben bile bu dönem neredeyse hiç göremedim.

"jay feromon salgılamasana" jungwon bir kez öksürdüğünde kendime gelip kurdumu durdurmuştum.

herkes farklı farklı sesler çıkarırken sinirle riki'ye bakmıştım.

bana bakıyordu sırıtarak.

ayağa kalktığı gibi yüzündeki sırıtış gitmediğinde ben de kalkıp yanına gitmiştim.

"kes şunu"

"ne o istediğin ikimizin de kendine uygun birini bulması değil miydi?"

"riki yürü" diyip onu çektiğimde bileğimi diğer eliyle tutmuştu. bana ilk defa güç uyguluyordu ki çoktan bileğim acımaya başlamıştı.

"bana emir vermeyi kes alfa"

"sen de saçma sapan davranmayı kes delta" diyip bileğimdeki elini kendime çekip aramızdaki mesafeyi azaltmıştım.

dudaklarına kayan bakışlarımı kaçırarak ondan ayrıldığımda partideki herkes bize bakıyordu.

"özür dileriz" diyerek kafamı eğmiş ardından da onun kolunu tutup dışarıya çekmiştim.

<>

bu bolumler o kadar olayli ki nerede kessem bana kiziyorsunuz ama cok bolum de yok hizli atamiyorum 😭😭

ᴅᴇʟᴛᴀ-ᴊᴀʏᴋɪ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin