20

667 54 96
                                    

dedim cok erken atim bi bolum daha
veee finali yazdim 32. bolum final asklarimmm

<>

sunghoon oturma odasında bir oraya bir buraya gidiyorken jungwon dolu gözlerle "abi-" demesine rağmen dinlememiş sinirle konuşmaya başlamıştı.

"hayır ben burada neyim gerçekten? ikinizde de bana karşı gram saygı yok mu? ben sizi görünce mi aklınıza geldi her şeyi anlatmak?" jungwon bu dedikleriyle tekrar ağlamaya başladığında sunoo ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.

"sunghoon buradaki herkes senin bu halini kaldırabilir ama jungwon değil. yeter artık" dediğinde sunghoon hahlamıştı.

"sorun ben de yani?" dediğinde konuya girecektim ki riki belimden beni iyice kendine çekmiş "onlar konuşsun sonra jungwon'un yanına gidersin bebeğim" dediğinde hem dediği mantıklı hem de göğsü rahat gelmişti.

"abi öyle demek istemedi-bak gerçekten günlerdir bunu sana nasıl anlatacağımı düşünüyordum"

"ve sunoo eve gelsin abim de yakalasın dedin öyle mi? düzgün bir şekilde açıklayabilirdiniz"

"öyle yapsaydık bile bu kadar tepki verecektin sunghoon. sanki birbirimizi tanımıyormuş gibi davranmayalım. jungwon gözbebeğin gibi bunu hepimiz biliyoruz"

"bunu biliyorsan öyle davransaydın kim sunoo"

"bak sunghoon ben jungwon'u sadece iki kere görmeme rağmen çok seviyorum hatta kurdum aşık diyebilirim. zorlama gerçekten"

sunoo'nun sakince söyledikleri jungwon'un şaşırmasına sebep olduğunda sunoo ona büyük bir gülümseme sunmuştu.

"ay çok tatlılar" diye elimde olmadan bir cümle kaçırdığımda hepsi bana dönmüş riki ise bu duruma gülmemek için kafasını çevirmişti.

"hayır sunghoon niye öyle bakıyorsun ki bana? sadece sinirden gözün hiçbir şeyi görmüyor. jungwon bana her şeyi o kadar mutlu anlattı ki aralarındaki tek engel sendin. günlerce kızgınlıkta sana nasıl açıklayacağını düşünmüş. bugün ben jungwonlayken sunoo'yu görünce o kadar mutlu oldu ki onların bu mutluluğuna engel olamazsın hatta en çok sen olmamalısın"

sunghoon benim dediklerimle sinirle saçlarını geriye atmış "ya önceki gibi-" demesiyle bu sefer sözünü jungwon kesmişti.

"sunoo'ya da mı güvenmiyorsun abi ya?"

riki ve sunoo ne olduğunu bilmedikleri için sunoo adı geçse bile yorum yapamıyordu.

"ilk günde olanları gördük jungwon delirtme beni" dediğinde jungwon kollarını birleştirmiş geriye yaslanmıştı.

sunghoon artık kendini açıklamak istediği için konuşacakken jungwon sözünü kesmişti.

"jungwon'un eski sevgilisi-"

"eski sevgilim bile diyemeyeceğim biri bana neredeyse taciz edecekti" jungwon tek seferde bunu söylediğinde gözleri yerde bekliyordu.

bunun zor olduğunu ne kadar empati kurmaya çalışsam da anlamıyordum.

"abim bu yüzden böyle yani" dediğinde sunoo jungwon'un gözyaşlarını silmişti.

"sunghoon bak gerçekten jungwon'a gözün gibi baktığını biliyorum. benim yanımda iki cümlenden üçü jungwon resmen. farkındayım bunun ama senin kardeşin olmasaydı da böyle olurdum. belki jungwon beni istemeyebilir, bu ilişkiyi bitiren o olabilir ama bitiren bile ben olmak istemiyorum"

"sorunumun seninle olmadığı açıkça belli değil mi sunoo? güvenmiyorum kimseye?"

"abi-"

"güveneceksen mühürleniriz?" demesiyle hepimiz şokla ona dönmüştük.

ᴅᴇʟᴛᴀ-ᴊᴀʏᴋɪ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin