30

587 52 56
                                    

canim cok iyilik melegi olmak istedi

<>

<riki>

jaemin'i kucağımda uyutmayı sevdiğim için onu uyutmuştum.

jake çoktan uykuya daldığını fark etmesiyle bizim fotoğrafımızı çektikten sonra kucağımdan alıp odasına götürmüştü.

"jay bebeğim neredesin?" diye seslenerek mutfağa gittiğimde önünde kahve ve elinde de çikolatayı yerken bulduğumda kapıya dayanıp onu izlemeye başlamıştım.

aslında zararlı olduğu için izin vermemem gerekirdi ama o kadar iştahlı yiyordu ki dokunmak istememiştim.

"jungwon başka var mı canım aşırı istiyor" dediğinde yavaşça yanına gitmiş elimi beline atmıştım.

"ne yapıyorsun burada gizli gizli" dediğimde jungwon kıkırdamıştı. ona göz kırparak jay'e döndüğümde "sadece iki tane çikolata yiyecektim ya" dediğinde "birde bitter çikolatalı mı? hiç sevmezsin" dediğimde onaylamıştı.

"gerçekten ben de anlamadım" diyip omuz silktiğinde "peki bir seferlik ye bakalım" dememle gülümseyerek el çırpmıştı.

"bugün sizde bir şeyler var... hatta siz bugün bizim evleneceğimize de sevinmediniz" tek kaşını kaldıran jungwon ile birbirimize bakmıştık.

"hayır sevindik sadece şey-"

"eğer günün odak noktası siz olacaksanız söylemeyelim" diyip dalga geçmem ile jay dirseğini karnıma atmıştı.

"ya jay"

"ne diyorsun sen ya?"

"haklıyım ama"

"yani bir şey var"

"var"

"yok"

"jay var"

"dedim sana sonra söyleyelim diye"

"erken söylesek ne olacak"

"çocuklar evleneceğiz dediler"

"acaba tartışmayı bırakasınız da anlatsanız mı?" sunoo jungwon'un arkasından sarılmış kafasını da çenesine koymuştu.

hepsi bizi izliyorlarken ben jay'e bakmıştım.

"tamam hadi bizi umursamayın. siz bu halinizin nedenini söyler misiniz?" diyen jungwon ile jake ise "bana daral geldi hadi artık" demişti.

"tamam söyleyelim riki" diyip elimi tutan sevgilimle dudağına öpücük kondurmuştum.

"aşk yaşayacağınıza-" diyen jungwon'a göz devirirken jay çoktan sözünü kesip tek seferde söylemişti.

"ben hamileyim"

jungwon içtiği kahveyi öne doğru püskürttüğünde ben kahkaha atarken sunghoon şokla gözlerini açmıştı. jake yanımıza gelip ikimize de sarıldığında jungwon "sen şaka yapıyorsun" derken hala şoktaydı ama yüzünü kurulamaya çalıştığı için sadece bağırarak tepki veriyordu.

"sussana çocuk uyanacak" diyen sunghoon ile "sunghoon asıl sen bağırmasana jungwon'a" "sunoo bir sussana sen ya" derken jake öksürerek hepsini susturmuştu.

"sevinseniz mi acaba tartışmadan?"

"bugün nedense hiçbir habere sevinme aşamasına geçemediniz" diyen sunoo ile hepimiz gülmüştük.

sunghoon ve jungwon jay'e sarıldıklarında ben de diğerlerine sarılmıştım. sunoo sırtımı okşarken jake de ağlama sesiyle yukarıya çıkmıştı.

"şimdi cidden o kadar sorun yaşamanızın ardından hamile misin?" jungwon gözleri dolu bir şekilde sorduğunda jay de kafa sallayarak ona tekrardan sarılmıştı.

kolumu sunoo'nun omzuna atıp "ikizlermiş. biri delta. benim hissetmeme nedenim delta olmasındanmış" demiştim.

yüz ifadelerinden belliydi ki bu ikinci şoku da atlatmaları uzun sürecekti.

<>

çocuklara anlatmamızın üstünden yaklaşık iki ay geçmişti. bugün ise benim ailem anca  boş zaman bulup kore'ye geldikleri için iki aileye de beraber yemekte açıklamıştık.

yemekte hepsi boş bir nedenden dolayı toplanmadığımızı biliyorlardı. yemeğin sonunda jay geniş giyinirken söylemek için üzerindeki sweati iyice kendine yapıştırdığında belli olan karnı ile herkes şaşırmıştı.

birkaç saat boyunca onların şokunu yaşamasını beklemiş ve jay'in neredeyse her şeyi yeme isteğini ortadan kaldırmaya çalışmıştım.

zaten biz yeni alışmışken bize geç söylemişiz gibi gelmese de özellikle jay'in annesi bize geç haber verdiğimiz için çok kızmıştı.

"herkes aşırı mutlu oldu" jay eli karnında tavanı izlerken ona doğru sırnaşmıştım.

"tabii ki de öyle olacaklar. ben bile üç aylık hamile olduğuna inanamıyorum. her şey hayal gibi kendime gelemiyorum. karnın bile çıktı ama hala gerçek değilmiş gibi... şu an kendimi anlatamadığımın farkındayım ama konu siz olunca böyle oluyorum. seni, sizi çok seviyorum." demem ile kendime gülerken jay birden ağlamaya başlamıştı.

"bebeğim... şşşşh tamam bir şey yok."

"riki mükemmel birisin seni hak edicek ne yaptım acaba?" dediğinde "asıl ben ne yaptım acaba da tanrı bana bu kadar güzel anları, seni, mucizelerimizi verdi." dememle dudağıma öpücük kondurmuş "seni çok seviyorum" demişti.

<>

bolumu seni cok seviyorum diyerek bitirmeye bayiliyorum

ᴅᴇʟᴛᴀ-ᴊᴀʏᴋɪ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin