riki bana yaklaşırken telefonumun çalmasıyla irkilmiştik. kafamı elinden kaldırıp telefonu sessize almış ardından da ona yaklaştığımda dudağıma minik bir öpücük bırakmıştı.
daha fazla istercesine ayrılmaması için yakasından tuttuğumda gülümseyerek beni kucağına almıştı.
tekrar telefonum çaldığında "gerçekten önemli ne olabilir ki?" diye bağırmış telefonuma bakmıştım.
aramaların biri jungwon'dan diğeri sunghoon'dan gelmişti.
"yine ne karıştırıyor acaba bunlar" diyip ardından da omuz silkerek riki'ye dönmüştüm.
"önemli galiba aç istersen?"
"olabilir şu an sen çok önemlisin sonra da onlar önemli olurlar" dediğimde gülümsemişti.
"riki ben seni cidden çok özlemişim ya" diye mızıldandığımda belimi okşamaya başlamıştı.
"tekrar söylesene?" dediğinde kısık bakışları ile kıkırdamıştım.
"seni çok özledim"
"hm ben de çok özledim..."
"...belini özledim..." ardından dokunuşlarını durdurup boynuma öpücük kondurmuştu.
"...boynunu özledim..."
mührüme öpücükler kondurup "...alfamı mutlu etmeyi özledim özellikle de dudaklarım dudaklarını özledi" dediğinde dudaklarımızı birleştirmişti.
nefes kesici bu hali kendimi kaybetmemi sağlıyorken saçlarına elimi atmıştım.
kucağına alıp beni yatağa götürecekken "galiba gerçekten ders çalışamayacaks-" diyemeden telefonum tekrar çalmıştı.
beni masanın üstüne bırakıp telefonuma bakmamı işaret etmişti.
jungwon arıyordu ve ben dudaklarımı büzüp ona bakmıştım.
"telefonu aç ve dudaklarını büzmeyi kes bebeğim. inan olacaklardan ben sorumlu olmam" dediğinde kafamı göğsüne yaslamış ardından telefonu açmıştım.
"jay aç artık..." jungwon benim açtığımı hala fark etmemiş olmalı ki bunu söylemiş ardından hıçkırmıştı.
"jungwon sesin niye böyle geliyor?"
"sonunda açtın... jay tanrı aşkına o kadar mesaj atıp aradım niye açmıyorsun?"
hala ağlamaya devam ettiği için yumuşak tonla konuşmaya başlamıştım.
"riki ile beraberdim ondan önce de ders çalışıyordum özür dilerim ne oldu anlat sen beni sorgulama"
"sunoo ile abim"
"ne oldu ikisine taksit taksit anlatmasana won"
"çok büyük kavga ettiler. abimi en son o kadar sinirli hatırladığım tek an eski sevgilim bile diyemeyeceğim orospu çocuğunun yaptıklarını öğrendiği andı"
"neden... ben gittikten sonra ne yaptınız ki evde?"
"sadece çok yorgundu ben de uyumak ister misin diye teklif ettim. başta gidecekti ama ben göndermek istemedim. o uyudu ben de onu daha fazla izlememek için ders çalışıyordum. birkaç saat sonra abim gelmiş ve ben daldığım için fark etmemiştim. o da yorgun olduğu için odama gelmemiş yani daha doğrusu kapıdan beni ders çalışıyor olarak gördüğü için içeriye girmemiş."
"sonra bir şey mi yaptınız? geçen günkü gibi?"
"ya ben kahve almak için kalktığımda çok masum gözüküyordu dudağına öpücük bırakmış olabilirim ama o sırada abimin odaya gireceğini nereden bilebilirdim ki?"
"bunun için niye bu kadar kızdı ki? ve neden erken gelmiş o riki daha yeni geldi"
"cumartesi günü arkadaşının bir işi varmış onunla nöbet değiştirmiş. kızma nedeni ise... sunoo ile konuşuyorlarken parti günü olanları daha fazla saklamak istemediği için her şeyi anlatmış"
<>
ARKADASLARLQSMDKJDQQLSKSKJWW
sizin spoti nasilnasi stream yaptiysam en cok dinlenen bu olmusQKSNDKDNDKJD
tam bi encin ve sta olmusum evet
sey-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇʟᴛᴀ-ᴊᴀʏᴋɪ ✓
Fanfictionriki: bebeğim jay: ne var? riki: bebeğim olduğunu kabul ettin jay: ya delirtme beni orospu çocuğu