#16

333 10 0
                                    

Trish og jeg ligger ved poolen og nyder de sidste timer inden vi i morgen skal til lufthavnen.

"Trish..?" Siger jeg og lægger mig på siden, så jeg kigger over på Trish, som ligger på sin solseng med sine solbriller på.

"Ja?" Siger hun og læner sit hoved til siden, så hun kigger på mig.

"Emil kommer jo og henter mig i lufthavnen i morgen.." siger jeg nervøst.

"Ja?" Siger hun og kigger undrende på mig.

"Jeg ved ikke om det er den rigtige ide. Altså jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal snakke til ham eller opføre mig.. altså er jeg stadig vred på ham?" Spørger jeg.

"Du skal bare opføre dig pænt. Jeg synes du var lige lovlig grov imod Emil sidst. Jeg forstår dig godt, men denne gang kan du godt skrue lidt ned" siger hun og griner.

Jeg overvejer min opførsel sidst og kan godt se hvad hun mener.

"Okay, det har du nok ret i, men hvad siger jeg til ham?"

"Du skal bare sige hej til ham, give ham et kram, fordi han er din bedste ven og måske lidt mere til og så skal det hele nok løse sig af sig selv" siger hun og retter sit hoved op mod solen igen.

Jeg kan ikke lade være med at smile, da hun nævner, at jeg skal give ham et kram. Jeg savner Emils berøring og hans selskab. Jeg har ikke lyst til at være uvenner med ham mere. Jeg vil være hans kæreste ligesom før.

"Vil du med i poolen en sidste gang, inden vi skal ud at spise?" Spørger jeg og rejser mig op.

"Ja meget gerne" siger Trish og smiler.

Vi løber hen til poolens kant og springer i, så der skyller en masse vand ud over kanten.

Vi tager begge et bad og tager noget pænt tøj på.
Da vi sidder ved vores bord kan jeg ikke lade være med lige at skrive en besked til Emil, efter jeg er begyndt at savne ham helt vildt.

Mig:
Jeg glæder mig til at se dig i morgen<3

Efter lidt tid lyser min skærm op og mit hjerte laver flik flak.

Emil:
Det Gør jeg også Soph. Hvornår lander jeres fly?

Mig:
Det lander ca. halv 2.

Emil:
Okay så er jeg der kl 1. Jeg vil helst ikke være forsinket(;

Jeg kan ikke lade være med at smile over den emoji han sender. Og det at han vil være der en halv time før. Bare tanken om ham får mig til at savne ham endnu mere.

Vi spiser hurtigt færdig og går så videre i byen, for at få feriens sidste drink.
Jeg er så glad for at, det hele nu bliver løst imellem Emil og jeg.
For jeg mener det når jeg siger, at jeg ikke kan klare, at vi er uvenner længere. Vi har aldrig været uvenner på denne måde før. Jeg troede jeg var ved at miste ham for altid, men nu bliver det løst.

"Tusind tak for en mega fed ferie Trishi" siger jeg og hæver min drink.

"Selv tak Sophi" siger hun og hæver sit glas, så det møder mit.
Da vi har drukket vores drinks færdige går vi tilbage til hotellet og begynder at pakke vores ting sammen, da vi skal tidligt til lufthavnen i morgen.

Er jeg ikke nok for dig?Where stories live. Discover now