Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.
SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Ne demek,ben teşekkür ederim.Çanakkale'de oturuyorum,daha doğrusu yurtta kalıyorum,Çanakkale Anadolu Lisesi'nde 2. sınıftayım.
SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?
Yaklaşık olarak 4. sınıftan beri yazar olmak istiyorum,internette hikaye yarışmalarını ararken Wattpad'e rastladım ve yazmaya karar verdim.
SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?
Bir Şizofrenin Günlüğü bitince,kısa bir hikayeye başlayacağım.Bunun kadar uzun olmayacak.Daha sonra Bir Şizofrenin Günlüğü 2'yi çıkartıp seri yapacağım.
SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?
Genel olarak fantastik kitapları tercih ederim.Kitaplığım neredeyse fantastik kitaplarla dolu.
SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?
Bu soruya cevap vermek çok zor olacak çünkü hayatımın anlamı diyebileceğim birçok kitap serisi var.Percy&Anabeth,Alexandra&Aiden&Seth,Edward&Bela&Jackop,Patch&Nora... Bu liste uzar gider.
SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?
Bige AKSOY.Yani annem,yazar olma konusuna onun sayesinde karar verdim.Bir de Rick RİORDAN.Kitaplara bağlanmayı bana öğrettiği için.
SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?
Bir kitabın her zaman için beni şaşırtabilmesini isterim.Bu yüzden oyumu alışılmadık olaylardan yana kullanıyorum :D
SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?
Yine cevaplanması zor bir soru...En sevdiğim şarkı yok diyebilirim.En sevdiğim şarkılar var ve bu liste uzun olduğu için cevaplayamıyorum,lütfen kusura bakma.
Ahh,önemli değil kesinlikle^^
SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?
Fikir alma konusunda hayır,bir şeyler yazarken tamamen kendi düşüncelerimi yazma taraftarıyım.Ama tabiî ki yakın çevrem her zaman yanımda olup bana destek veriyorlar J
SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?
Kitapların sonunda mutsuz bir sonla karşılaşınca hıçkıra hıçkıra ağladığım için mutlu sonlar tercihim fakat bu kendi kitabımda nasıl olur bilemiyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTY RÖPORTAJLARI
Non-FictionBize farklı dünyaların anahtarlarını veren kişileri tanımak ister misiniz?