Dengesiz Yan Komşum adlı kitabın yazarı busra_ari

422 12 0
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Adım Büşra. Kayseri'de yaşıyorum. Arkadaşlarım beni sempatikliğim ile severler.Malesef ki öyle kitaplarda ki ve dizilerde ki gibi hareketli bir hayatım yok.

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Aslında ben küçüklükten beri kitaplara çok meraklıydım ki halen devam ediyor o merakım. Elime kağıt kalem alıp kendi çapımda bir şeyler yazmayı çok seviyordum. Wattpad'i öğrendikten sonra kurgu üzerinde düşündüm. İlerleyen zamanlarda kafamda belirlediğim kurguyu yazıya dökerek Wattpad'de yayınladım.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Evet yeni bir kitaba başlamayı düşünüyorum. Fantastik olacak ve kurgusu için uzun zamandır uğraşıyorum. Fakat yayınlamak için kendimi hazır hissetmiyorum. Kurgusu tam olarak tamamlandığında başlayacağım :)

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Genç kurgu.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Kesinlikle abimi örnek alıyorum. İşlerinde çoğunlukla titiz ve mantıklı hareket ediyor.

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Kesinlikle abimi örnek alıyorum. İşlerinde çoğunlukla titiz ve mantıklı hareket ediyor.

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Benim için pek fark etmez aslında. Bir bakıma anlatıma da bağımlı olduğu için okuduğum kitaba göre değişebiliyor :D

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

En sevdiğim şarkı şu sıralarda Lucia-Silence ve John Legend-All of me adlı şarkılar. Kafayı takmış durumdayım.

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Kitabımı yazmaya başlarken en yakın arkadaşım tabi ki fikirlerini öne sürerek yardımcı oldu fakat bu yardım olayların ve kurgunun derinlemesine girecek derecede değildi.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Bence mutsuz sonlar. Elbette çoğunluk mutlu son ister.Kitabı okuyup bitirdiğinde yüzünde gülücükler açmasını ister fakat mutsuz son olursa okuyucularda büyük bir etki bırakır diye düşünüyorum :)

WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin