Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.
Öncelikle, ben teşekkür ederim röportaj yapmak istediğiniz için. Lafı fazla uzatmayıp, sorularınızı cevaplarsam okuyanlar açısından daha iyi olur sanırım.
SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Kendimden bahsetme konusunda başarısız olduğumla başlayayım en iyisi. On yedi yaşında bir lise son sınıf öğrencisiyim, haliyle de bir YGS-LYS savaşçısıyım. Yaşadığım yer hakkında bilgiyi yakın hissettiklerimle paylaşmayı tercih ederim. En çok maviyi severim, artık herkeste maviyi sevmek huy olduğu için kıskanırım rengimi. Yazarım, çizerim, düşünürüm; yeni bir şeyler yaratırım ve bundan keyif alırım. Şimdilik bu kadarı yeterli sanırım.
SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?
Hikaye yazmaya başlamamın ilham veren, büyülü bir tarafı yoktu aslında. Kendimi bildim bileli okumakta ve yazmaktayım. Daha çocukken başlamıştım yazıp çizmeye. Kayda değer bir şeyler çıkardığım zaman on iki veya on üç yaşlarındaydım hatırladığıma göre.
SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?
Yeni bir projem bulunmakta, adı da Kayıp Diyarlar olacak.
SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?
Beni iyice düşündüren ve yeni şeyler öğreten, dünya görüşü açısından bir şeyler katan, olgunlaştıran kitapları severim. Ancak bilim kurgu, aksiyon, gerilim türü kitapları daha hevesle okumuyorum dersem de yalan söylemiş olurum.
SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?
Bu soruya cevap veremeyeceğim galiba, çünkü hem wattpad hem de basılmış kitaplardan fazlaca var. Bir tane seçersem haksızlık olacağı kanısındayım.
SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?
Örnek aldığım birisi var diyemem. Birçok kişinin sevdiğim yönlerini toplayarak birleştirmeye çalışır, her karşılaştığım insandan bir ders çıkarmayı denerim. Atatürk ve Platon'un özellikle bol miktarda görüşlerini sevdiğim insanlar olduğunu belirtebilirim sanırım.
SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?
Kesinlikle alışılmadık olaylar ilgimi çeker. Klişe bir konuya sahip kitabı okumam için yazarın kaleminin devrim yaratacak nitelikte iyi olması gerekiyor.
SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?
Yine zor bir soruyla karşı karşıyayım ve bu soruya birden fazla cevabım var.
Andy Black - They Don't Need To Understand
Crown The Empire - Machines
Bring Me The Horizon - Throne
Demir Demirkan - Zaferlerim
Fade - One Reason
Imagine Dragons - Monster
Devamı olan uzun bir liste bu, ancak bunlar en değer verdiklerim.
SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?
Yazarken ve hayatımın her alanında, kız kardeşim diyebileceğim bir destekçim var.
SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?
Her ikisinin de güzel olduğunu düşünüyorum. Fakat hikayenin iç dünyasına yakışan, gerçekçi ve etkileyici sonları tercih ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTY RÖPORTAJLARI
Non-FictionBize farklı dünyaların anahtarlarını veren kişileri tanımak ister misiniz?