Ufuk Çizgisi adlı kitabın yazarı Eddielesia

141 17 12
                                    


Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

Ben teşekkür ederim. Röportajlar her zaman çok keyifli geçer, buna şüphem yok.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Kendimden bahsedeyim: İsmim Eda. 1996 yılında İstanbul'da doğdum. Şu an Hukuk fakültesi 1. sınıf öğrencisiyim ve İstanbul'da yaşıyorum. Başak burcuyum. Basketbola karşı özel bir ilgim var. Oynamayı da izlemeyi de çok severim. Kitap okumak, müzik dinlemek ve bir şeyler yazmak dışında favori hobim odur.

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Hikaye yazmaya bir şeyleri değiştirebilme umuduyla başladım. Çok taze, çok saf, çok çocukça umutlarım var yazdıklarımla ilgili. İnsanların kalplerine dokunmak istiyorum. Hikaye yazmaya da bu istekle başladım. Ve 6. senemdeyim. Hala önümde uzun bir yol olduğunu düşünüyorum. (:

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Aslında henüz yalnızca ilk bölümü yayınlanmış yeni bir kitaba başladım. Ufuk Çizgisi adlı hikayemin bir karakteriyle ilgili ek kitap yazmam istendi. Ben de seve seve başladım bu çalışmaya.

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Ben genelde roman ya da biyografi okumayı severim. Roman hayal gücünü, biyografi de aktardığı tecrübelerle düşünce dünyamızı besler. Polisiye ya da bilim kurgu okumaktan değil, film olarak seyretmekten zevk alırım. Ayrıca fantastik edebiyat da ilgimi çekiyor.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

En sevdiğim erkek kitap karakteri Küçük Prens ♡ Bayan kitap karakteri yok. Henüz kendimi çok yakın hissettiğim ya da benimsediğim bir esas kız ile karşılaşmadım.

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Örnek aldığım insanlar var tabii ki. Babam, edebiyat öğretmenim, hayran olduğum yazarlar -Kristin Hannah ya da Virginia Woolf gibi-

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Klişe olayların muazzam bir üslupla anlatılması da ilgimi çeker, beklenmedik olaylar da. Bu tamamen yazarın elinde. Beni avucunun içine alması gerek.

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

Boyce Avenue bağımlılığı olan biriyim ♡ Ama favori parçam, bıkmadan dinlediğim şarkı Beyonce-Halo ♡ Hüzünlensem de neşelensem de bana uyum sağlar bu ritim.

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Kitapları yazarken herhangi bir yardım almıyorum. Hatalarımı kendim keşfedip düzeltme taraftarıyım. Ama yorumları dikkate alıyorum elbette.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Bir "son" olduğu için hiçbir final mutlu değildir aslında. Yine de... Mutsuz sonlar unutulmaz. ♡




WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin