Kurtarıcım Bir Psikopat,Ezeli Kurtarıcım kitaplarının yazarı cokkonusuyombenya

307 21 0
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Adım Senanur.On birinci sınıf öğrencisiyim.Hikayelerde genellikle mantığa dayanan olayları severim.Yani heyecanı eksik olmayan bunun yanında minik minik duygusallıkları da gösteren hikayeler en beğendiklerimdir.Komik olmak yerine ciddi hikayeleri tercih eden,kitapları ev sahibi edinmiş bir gencim de diyebiliriz.


SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Hikaye yazmaya burayı keşfettiğimde başladım.İki sene önce kitaplardan sonra hikayeleri keşfettim ve facebook da bu sayfayı gördüm.Önceleri sadece okuyucuydum ama sonradan "neden bunu kendim de denemiyorum?" dedim ve hikaye yazmaya başladım.Kurtarıcım Bir Psikopat biten ilk hikayem oldu.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Şu an devam eden Ezeli Kurtarıcım hikayem var.On hikayemi bitirince yeni bir hikayeye geçeceğim.

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Genel olarak aksiyon,macera,heyecan ve gizemin tavan yaptığı hikayelere bayılırım.Tess Gerritsen,Sherlock Holmes,Rick Riordan vazgeçilmez yazarlarımdır.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Wattpad de değil normal kitap olarak Tess Gerritsen'in romanlarındanki Cerrah serisinin baş karakteri Jane Rizzoli.

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Örnek olarak aldığım belirli bir kişi yok ama Watty'de Gercek_Masallar kullanıcısı yani Öykü ablayı kendime model gösterebilirim.


SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Okuyucularımın olumlu veya olumsuz beni geliştirici yorumlarının yanında arkadaşlarımla yaptığım konuşmalarda olayın akışı ile ilgili onların görüşlerini alırım.

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

En sevdiğim şarkı:Evanescence-Bring Me To Life

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

En yakın arkadaşlarım arada sırada olayların gelişmesi ile ilgili görüşlerini belirterek bana yardımcı oluyor aslında.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Duygusallığı çok yaşayamayan yaşadığımda da en derinlerimde hisseden biri olarak genellikle mutlu sonları tercih ederim.Benim görüşüme göre hikayeler,kitaplar gerçek hayatta bu kadar üzüntü ve acı varken bırakalım da o hayal dünyamızda mutlu sonlara ulaşabilelim. :)



WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin