Izdırap adlı kitabın yazarı iremnurarslan_

167 10 0
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı istediğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Ben 15 yaşında gençliğinin ortasında deli dolu bir insanım.Sherlock ve Doctor Who delisi olduğumu da gayet açık bir biçimde söyleyebilirim.

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Ben dram ve trajedi yazmayı çok düşünmüştüm.Ve okulda böyle bir fikir aklıma geldi ve ben kurgumu yazmaya başladım.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Daha çok Bir Psikopatın Günlüğüne yoğunlaşmak istiyorum.Ondan dolayı şu anlık hayır.

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

İşte en sevdiğim soru.Kitaplarda olaylar ilgi çekici oldukça bence her tür okunabilir.Ama daha çok suç kitapları okuyorum.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Erkek olarak Ediz .Şu yeşil gözlü ve vazgeçilmezimiz olan.Bayan olarak da Doğa.O ikili bence harika.(Yabancı)

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Örnek aldığım birisi yok daha çok kendim takılıyorum.Önden yol gösteren bir ailem var.Bunun sonucu olarak bir adım öncemi görebiliyorlar.

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Kitaplarda klişe olarak adlandırdığımız sıradan olaylar olursa çok bir zevki kalmayacaktır diye düşünüyorum.Ki kendi kitabımda her şeyin içinden çıkılmaz olacağını söylemeliyim.

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

En sevdiğim şarkı şu aralar Arctic Monkeys-Do I Wanna Know.Ama genel olarak bakarsam en sevdiğim sanatçı Miley Cyrus.

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Kitap yazarken kimseden yardım almadım ancak destekleyenler fikir öne sunanlar oldu.Özgün ama diğer insanlardan da fikir alarak yolumda ilerliyorum.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Açıkçası biz hep mutlu sonlar isteriz.Kabul.Ancak hayat Pollyanna değil ve bence kesinlikle üzücü sonlar bizim beynimize kazınıyor.

Son olarak her şey için teşekkür ederim.Eğer okuyucularım bunu okuyorsa,onlara minnettar olduğumu söylemek istiyorum.Teşekkür ederim.


#

Arkadaşlar sizinde bir kitabınız varsa ve röportaj yapmak istiyorsanız siz yardımcı olabiliriz.Ve lütfen yorum ve votelerinizi bizden eksik etmeyin.

WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin