Serserim adlı kitabın yazarı bayan_uykuluu

99 8 0
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul istediğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Tabiki.Adım Ahsen. Serserim kitabının yazarıyım. Manisa'da yaşıyorum.

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Hikayeye bu yaz arkadaşlarımın ısrarlarıyla yazmaya başladım.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Daha çok Serserim kitabıma yoğunlaşmak istiyorum. Şu anlık hayır.

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Aşk sanırım. Lisede geçen genç kurgular ilgimi çekiyor. Çoğu kitabi okurum ama her kitabi sevmem.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Ayaz BARKIN şu kaslı, yakışıklı olan ve Masal SAYER. Bu ikili gerçekten bir harika.(Benimle Yan)

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Örnek aldığım birisi yok daha çok kendim takılıyorum.

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Kitaplarda klişe olaylar her zaman bilindik olandır.Yani sonunu herkes kafasında bir şekilde canlandırır.Ben alışılmadık olaylardan yanayım.

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

En sevdiğim şarkı şu aralar next to you (justin bieber ft chris brown)

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Kitabı yazarken kimseden yardım almadım.Kurgu tamamen bana ait.Tabi destekleyenler ve fikir sunanlar da oldu.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Çoğu kişi mutlu sonların klişe olduğunu düşünür.Ama benim için öyle değil.Her sonun biraz da olsa mutlu sonu olacağına inanıyorum.

Son olarak bu röpartaj için teşekkürler ederim.Okuyucalarım bu röpartajı okuyorlarsa onlarada selamlar...Seviliyorsunuz:*

������������������

WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin