Soğukgiller ve Sapık serilerinin yazarı Numb_Girl1

237 10 3
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı istediğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Merhaba kuzular <3 Ben Gülbahar yani Numb_Girl1. Soğukgiller ve Sapık adlı iki serinin yazarıyım. Bir yandan yazarken başka yandan bir çok işle uğraşıyorum. Terzilik, çello,orkestra,korolar,resim gibi hobilerim de var. Okul hayatım başarılı sürüyor. Bu hayatta en değer verdiğim şeylerden biri de yazılarım. Ancak okunmaya rağmen vote ve yorum sayısının benim hak ettiğimden az olduğunu düşünüyorum. Yine de destek verenlere teşekkür etmeyi hiç ihmal etmiyorum. Yorum yapan, beğenen ellerine kurban olurum. Onlar benim kuzularım.


SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Geçen sene 11 Ekim'de İzmir adlı kitabıma başladım. Bu sıralarda intihar etme düşünceleriyle beynimi doldurmuştum. Kurguda da görüldüğü hikaye bir dram hikayesi. Ancak bunun tersine Sapık en mutlu anlarımda yazdığım bir hikaye. İçinde gerçekleri ve psikolojinin insanları nasıl etkilediğini barındıran bir hikaye. Ben genellikle kendimden alıntılar bulundururum hikayemde ve genellikle kötü anlarımda ya da aşırı mutlu anlarımda yeni kurgu geliştiririm.


SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Düşünüyorum ancak korkuyorum.Yazacağım kurgu değişik bir kurgu. Hiç bulunmayan bir kurgu ancak güvenemiyorum. Poh da çıkabilir yani. Dalga geçiyorum ama gerçekten güvenemiyorum. Diğerleri gibi o da okunmazsa cidden yazmayı bırakacak raddeye gelebilirim.


SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Zoraki eş kurgusu(VForMee -Zoraki Eş), Tyler Hoechlin fanfic, psikolojik hikayeler(Sayısız Maske-The quene) gibi kurgular hoşuma gidiyor.


SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Ben bayan olarak en çok Lara Ayaşlı'yı seviyorum. VForMee adlı yazarın Zoraki Eş kitabının ana karakteri. Ben onun yaşadıklarını yaşasam aynı hareketleri yapardım. Resmen beni temsil ediyor. Bay olarak kimseyi sevmiyorum. Erkek karaktere ilgi bence saçma. Gerçek hayatta severim ama hikayede erkek karakterler bana uzak.


SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Kimseyi örnek almam. Kimse benim yaşadıklarımı yaşamadı, bende onlar gibi davranamam.


SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Klişeler genellikle hoşuma gider ancak alışık olmadığımız şeyler daha hoş.


SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

Hiç değişmeyecek olan bir yönümde müziğe bağlılığımdır. Bu soruyu almayı ne kadar istediğimi bilemezsin. En sevdiğim şarkı "BİRDY-PEOPLE HELP THE PEOPLE" Ağlamama yardımcı oluyor.


SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Oldu. Bu kişi Ayça yani the quene. Benim üzerimde çoğu insandan çok emeği var. Ona buradan da çoooooooook teşekkür ederim


SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Genellikle mutlu sonla biten hikayeler hoşuma gitmiyor. Mutsuz sonla bittiğinde içli içli ağlayabiliyorum.

Yazarımızdan bir not var.

Son olarak mesajım var: Hepinizi çok seviyorum.Çok teşekkürler. Yanımda olan, olmayan herkese. Hikayeye yeni bölümü eklemeyi düşünüyorum bu sürede ancak kötü durumdayım. Konuşmak isterim. Mesajlarınızı bekliyorum

WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin