Kırmızı İplik, Ölüm ve Bir Akıl Hastasının Yaşamı kurgularının yazanı rossyklin

50 4 1
                                    


Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı istediğiniz için çok teşekkür ederiz. İzniniz ile başlıyorum.

Ben teşekkür ediyorum ve sizi kocaman selamlıyorum :))

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Ben 20 yaşında Açıköğretim de okumaya çalışan bir anaokul öğretmeni adayıyım. İzmir'de yaşıyorum.

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

15 yaşımdan beri bir şeyler karalıyorum ama bunları sadece ben okurdum. Sonra wattpad'i keşfettim. İlk zamanlar aktif bir okuyucuydum ama şu an kendi çapımda bir yazarım.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Bir çok kurgu var kafamda. Zaten şu an 3 hikaye yazıyorum. İnşallah yenilerine başlamak gibi bir hedefim var.

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Genellikle aşk kitaplarını.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Jojo Moyes' in bir kitabında çok sevdiğim bir bayan karakter var :) Adı bende kalsın :)

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Malesef ki şu ana kadar bu konuda birini örnek alamadım.

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Klişeleri farklı yaşatan kitapları severim.

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

Sıkı bir Cem Adrian dinleyicisiyim. Onun şarkılarını ayırt etmem ama yazarken deli gibi dinlediğim iki şarkısı vardır. Benden Sonra ve Gül Güzeli

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Hayır genellikle tek başıma hareket ettim.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Mutlu sonlar elbette ki ama o sonun nasıl bittiği önemlidir.


WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin