Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.
SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Pek kendini anlata bilen biri değilim 18 yaşında İstanbul'da yaşıyorum üniversite sınavına hazırlanıyorum.
SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?
Gecen yıl ekim ayında ailemle çıktığım küçük çaplı bir tatilde sadece kendi kendime bir oyun oynamak amacı ile başladım. Kesinlikle okunacağını beklemiyordum.
SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?
Evet Haziran 20 ya da temmuz başlarında yeni bir hikayeye başlayacağım tüm taslakları hazır.
SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?
Daha çok melodram - romantik- korku - bilimkurgu kitapları okurum.
SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?
Bu sorunun cevabı benim için nettir. Duygusal değişimleri ve kabuğundan sıyrılması ile Christian Grey.
SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?
Örnek aldığım biri yok. İnsanların iyi ve kötü yanlarından ders çıkarırım ama kendi yolumu kendim çizerim.
SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?
Sıradanı sıradanlıktan çıkaran kitapları severim fakat elbette alışılmadık olaylar ilgimi daha çok çeker.
SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?
Skylar Grey - I know you
SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?
Genel kurgu tamamıyla bana ait bu konuda hiç bir müdahele yok. Mekan yer konuları ile ilgili danıştığım arkadaşlarım oldu. Ve hikayeyi sürekli kâğıtlara yazdım onu bilgisayara geçirmede bana yardımcı olan çok değerli arkadaşlarım var.
SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?
Bence mutlu son mutsuz sondan ziyade hak edilen son daha önemli karakter neyi hak ediyor, mutlu sonu mu ? Mutsuz sonu mu? Bu daha güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTY RÖPORTAJLARI
Non-FictionBize farklı dünyaların anahtarlarını veren kişileri tanımak ister misiniz?