Denizimsi,Adını Sen Koy kitaplarının yazarı xDusmusBirMelek

316 30 1
                                    

Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.

SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

15 yaşında, kahve gözlü kahve saçlı anormal derecede normal bir kızım.Yazmayı öğrendiğim andan beri günlük olsun, hikaye olsun, masal olsun, kompozisyon olsun her türlü yazarım. Yazmayı seviyorum çünkü çok fazla düşünen bir yapım var ve yazmak beni rahatlatıyor. Normal boyutlarda normal bir kızım işte...

SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?

Yazın bir anda hayallerimin beynimden taştığı bir sırada yazıya dökmek istedim... Ortaya bunlar çıktı.

SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?

Evet. Her zaman bir kurgu oluyor aklımda belki de bu yüzden bu kadar çok hikaye yazıyorumdur :D

SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?

Romantik sanırım. Genç kurgu. Lisede geçen. Basit bir kitap zevkim var ama her kitabı da okumam.

SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?

Patch Cipriano vr Nora Grey tabii ki de.

SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?

Biri yok... Ot gibi dolanıyorum ortalıkta :'D

SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?

Klişeler beni heyecanlandırmıyor bu yüzden eğer klişe bir sahne görürsem direkt bırakıyorum artık hikayeyi. Çok garip bir yapım var belki de bu yüzden Wattpadde fanficler dışında kitap okumuyorum...

SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?

Hep değişiyor aslında. Ama benim için büyük anlam taşıyan birkaç tanesini sayabilirim...

Bora Duran-İnsan

Tnk-Söyle Ruhum/Yine Yazı Bekleriz

Pera- Affet/Kimseler/Adını Sen Koy

Redd-Beni Sevdi Benden Çok

Guns N Roses-This I Love

The Pretty Reckless-You

Kolpa-Beni Aşka İnandır

SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?

Yaşadıklarımdan, doğal olarak çevremdekilerden etkileniyorum. Bunu dışında bir yardımcı yok... Ama Bir Genç Kızın Kaleminden için, Taş Kafa var diyebilirim.

SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?

Mutsuz sonlar. Çünkü benim için mutlu son, son değildir. Mutlaka devamında bir şeyler yaşanır.

WATTY RÖPORTAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin