Öncelikle bizim ile röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederiz.İzniniz ile başlıyorum.
SORU-1)Bize biraz kendinizden bahseder misiniz?
Asıl ben teşekkür ederim :D
Adım Şeyma,20 yaşındayım.Almanya'da yaşıyorum.Çevremdekiler beni neşeli,çatlak ve esprili olarak tarif ederler.Bir kız kardeşim var ve şu sıralar sınav madurlarından biriyim.
SORU-2)Hikayeye nasıl başladın?
Siteye üye olduğumda yazmak gibi bir niyetim yoktu.Bir sene kadar okuyucuydum,sonra birden aklıma esti ve yazıp yayımladım ilk hikayeni :D
SORU-3)Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyor musun?
Elbette,birçok kurgu var aklımda.
SORU-4)Ne tür kitapları seversiniz?
Eskiden fantastik kurguları severdim.Vampirlere bayılırdım ama şimdi daha çok gerçekçi romanlar okumayı seviyorum.Amerikan yazarları tercih etsem de,Wattpad sayesinde Türk yazarları da okuyorum.
SORU-5)En sevdiğiniz bay/bayan kitap karakteri kimdir?
Wattpad dışında Fısıltı serisindeki Patch hayranlarından biriyim.Wattpad'de ise en sevdiğim karakter "1,2,3,Sen" hikayesinden Baran ve "Zaman" hikayesinden Cengiz.Saçma olacak ama ikisi de birbirine tamamen zıt karakterler olmalarına rağmen benim erkek versiyonlarım gibiler,ki Cengiz yanım ağır basıyor :D Özellikle sevdiğim bayan karakter maalesef Wattpad'de yok çünkü şimdiye kadar hiç güçlü bir bayan karakter ile karşılaşmadım.Bayanlar genellikle hep güçsüz taraf olarak yazılıyor ve ben bu durumdan rahatsızım -_- Kendi hikayemde Derin gibi bir karakter yazmamın asıl sebebi de bu zaten :D Wattpad dışında ise Açlık Oyunları'ndan Katniss.
SORU-6)Örnek aldığınız birisi var mı? Adı nedir?
Var ama isim vermiyorum :D
SORU-7)Kitaplarda klişe olaylar mı yoksa alışılmadık olaylar mı daha çok ilginizi çeker?
Kesinlikle alışılmadık sürprizlerden yanayım.
SORU-8)En sevdiğiniz şarkı nedir?
OneRepublic-Secret
SORU-9)Kitaplarınızı yazarken size yardımcı olan kişiler oldu mu?
Hayır,hep kendim yazarım.Belki çok çok nadir kardeşim veya kuzenime danışırım.
SORU-10)Sizce mutlu sonlar mı yoksa mutsuz sonlar mı daha güzeldir?
Bana göre kesinlikle MUTLU SON.Hayatta her şey mutlu bitmez,insanlar gerçeklerden kaçmak için kitap okuyup film izler bazen.Bir de hikayeler,kitaplar,filmler mutsuz bitse insanın içi kararıp daha kötü hissetmez mi kendini? :D İnsanlar kendini kötü hissettiğinde bizim yazdıklarımıza sığınıyorsa,bizimde görevimiz güvenlerinin hakkını verip yüzlerinde bir gülümseme oluşturmak için çabalamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WATTY RÖPORTAJLARI
Non-FictionBize farklı dünyaların anahtarlarını veren kişileri tanımak ister misiniz?