*09.30*
Kristen: Gwen?
Gwen: geldim anneeGwen merdivenlerden aşağıya indi elinde bir fotoğraf vardı.
Kristen: o nedir?
Gwen: fotoğraf
Dedi. Fotoğrafı arkasına sakladı.
Kristen: Bakabilir miyim?Gwen: şey, hayır.
Kristen: hmm öyle mi?
Yere eğilip Gwen'i gıdıklamaya başladım. Gwen gülerken ben fotoğrafı arkasından aldım.Gwen: yaa, hile yaptın.
Fotoğrafa baktığımda onu gördüm..
Kristen: nerden buldun bunu?
Gwen: çorap çekmecemden çıktı. Neden?
Kristen: bir şey yok.
Gwen: bende kalabilir mi? Bende hiç babamın fotoğrafı yok.Kristen: peki kalsın. Hadi bakalım artık kahvaltı zamanı.
Gwen'i sandalyeye oturtmak için kucakladım ve onu sandalyeye oturttum.Gwen: anne.
Kristen: efendim.
Gwen: şimdi benim soyadım Grey mi Holland mı?Kristen: hangisini istersin?
Gwen: küsme ama tamam mı
Kristen: tamam küsmem
Gwen: Holland isterim. Çünkü çok havalı Grey de havalı ama ben babamınkini istiyorum.Kristen: peki..
Gwen: ya ama küsmeyecektin
Kristen: tamam şaka yaptım. Zaten kimliğinde Holland yazıyor..
Gwen: yaşasın.Ah bir dakikda. Size baştan anlatmam gerek..
5 yıl önce o gece kaçtığımda sadece annemlere abime ve Annalara haber vermiştim. Beyza'ya bile haber vermemiştim..
O gece bir otobüse binip başka bir şehire gelmiştim. Burada bir otelde kalırken "mide bulantıları" artmıştı. Bir test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim.
Buralara gelip, kendi markamı çıkarıp zengin olmam Gwen sayesindeydi.
O olmasaydı yapmazdım, yapamazdım, belki.Şuanda 23 yaşındayım ve Gwen de 5 yaşında.
Bir kaç sefer babasını görmek istedi ama onun çok uzakta olduğunu ve görüşmediğimizi söyledim. Onu saçma yalanlar ile kandırmak istemiyordum. Bir gün büyüdüğünde her şeyi anlatırdım.Bu arada şu "kendi markam" makyaj ve bakım ürünleri tarzı şeylerdi. Markam ve başarım sayesinde çoğu kişi beni tanıyordu. Aslında bu biraz kötüydü çünkü Tom'un veya başkalarının beni görmesini istemiyordum. Yani sonuçta reklam çekimlerim vardı, ama çoğunda mankenler vardı.
Yinede beni görecekler diye tedirginim ama bu zamana kadar bir şey olmamıştı. Zaten ne olabilir ki?
Ben burada başarılı olduktan sonra annemler de buraya taşındı. Yani ben onlara bir ev aldım ve diğer yerdeki evide yıktırıp yeni bir ev inşa ettirdim. Bazen oraya gidiyorlardı ama çoğu zaman buradalardı. Tabii abim işi yüzünden çok gelemiyordu.
Bu arada raphael da üniversiteye bu sene gidecekti. Yani daha yaz olduğu için başlamamıştı.
Buraya geldiğim günden beri Beyza'yı aramak istemiştim ama buraya gelir ve Tom'un bundan haberi olur diye hiç aramamıştım.Ah, bu arada size Chris den bahsedeyim. Chris çok yakın bir arkadaşım. Tabii kendisi benden 7 yaş büyük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o