Luca: Perché è venuta questa ragazza? Non capisco niente di quello che dice! e non mi piace!
(Bu kız neden geldi? Söylediği hiçbir şeyi anlamıyorum! ve bundan hoşlanmıyorum!)Gwen: I don't like this boy! He glares at me and still keeps looking when I ask him why he is looking like that!
(Bu çocuğu sevmiyorum! Bana dik dik bakıyor ve ona neden böyle baktığını sorduğumda hala bakmaya devam ediyor!)Beyza ve ben "hey hey hey" diyerek çocukların yanına gittik.
Beyza İtalyanca bir şekilde Lucaya neler olduğunu sorarken bende ingilizce bir şekilde Gwen'e sordum.
Gwen: söyledim ya!Kristen: Gwen luca ingilizce bilmiyor ve bu yüzden senin dediklerini anlamıyor.
Gwen: olabilir ama neden bana sinirli bir şekilde bakıyor!?
Dedi lucaya bakarak.Luca: guarda, mi sta dicendo qualcosa da lì! Non mi piace quella ragazza!
(bak oradan bana bir şeyler anlatıyor! O kızı sevmiyorum!)Beyza: Calmati Luca. La ragazza non ha cattive intenzioni. Sta solo cercando di contattarti.
(Sakin ol Luca. Kızın kötü bir niyeti yok. Sadece seninle iletişim kurmaya çalışıyor.)Gwen: baksana bana bağırıyor!
Tom yanımıza geldi ve ellerini Gwen'in karnına koyup onu kendine çevirdi.
Tom: o sana kötü bakıyorsa sende ona kötü bak.
Diyince Gwen ve luca kötü kötü bakışmaya başladı.
Tom öyle diyince koluna vurdum.
Kristen: ya! Mal mısın git şurdan!Gwen: gitsin burdan onunla aynı evde olmak istemiyorum
Kristen: Gwen burası onunda evi ve burada hep beraber kalmaya geldik.
Luca: Non far entrare quella ragazza nella mia stanza! Non voglio nemmeno vederlo in casa, non lo sopporto affatto nella mia stanza!
(O kızın odama girmesine izin verme! Onu evde görmek bile istemiyorum, odamda olmasına hiç katlanamam!)Beyza: non esagerare luca.
(Aşırıya kaçma luca)
Beyza: Cosa può farti un bambino di cinque anni?
(Beş yaşında bir çocuk sana ne yapabilir?)Luca: quella ragazza-
(O kız-)
Massimo: tamam bu kadar yeter.
Dedi İtalyanca bir şekilde ve ayağa kalktı.
Massimo: buraya gel.
Luca massimonun yanına gidince neden orada olduğunu anlamadığım silah alıştırmak için olan düzeneğin yanıma gittiler.Kristen: bir dakika!? luca için silah erken değil mi?
Tom: luca 2 yıldır silah eğitimi görüyor.
Kristen: ama yinede o gerçek bir silah!
Dedim endişeyle.
Beyza: Gwen erkek olsaydı o da yapacaktı. Merak etme ilk önce özel silah ile eğitim alıyor.
Tom: Gwen zamanı gelince silah eğitimi alacak. Erkek olmasına gerek yok.
Kristen: hayatta olmaz!
Tom: duymadın mı Kristen. İlk başta özel silah ile eğitim alıyor.Biz atışmalı konuşmamıza devam ederken Domeniconun olgayı kucaklayıp diğer kapıdan öpüşerek içeriye girdiklerini gördüm ve Beyza da massimoların yanına gidince Tom ben Gwen kalmıştık.
Oturup luca'nın atışlarını izlerken Gwen tekrar uyumaya gitti çünkü saat 01.30 du. Gwen gidince Tom yanıma oturdu.
Tom: Gwen'in normal bir çocuk gibi yetişmesine izin veremem. O bir Holland ve bir Holland gibi büyümesi gerek.Kristen: silahla mı?
Tom: Kristen yine bir şeye takılıp kaldın. Kendini savunmasını öğrenmesi gerek.
Kristen: silahla?
Tom yine sinirli nefes verme hareketini yaptı.Kristen: bak Tom. Ben bile hala bu işlere alışamadım. Küçücük bir olay olsa bile elim ayağıma dolanıyor ve panik yapıyorum, stres oluyorum. Ve olay bitse bile o paniği üstümden atmak uzun sürüyor.
Tom: işte Gwen bunun için hazırlanacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o