ölebilirdin.

258 22 26
                                    

Sessizce kapıyı açtığımda küçük aralıktan içeriye baktım. Tom ve Stewart içerideydi.

Konuşuyorlardı ama sonra Stewart silah çıkardı. Çığlık vb sesler çıkarmamak için elim ile ağzımı kapattım. Tom her zamanki gibi aşırı sakin bir şekilde duruyordu. Stewart silahı doğrultarak Tom'un üzerine yürümeye başladığında Tom da silah çıkardı.

Birşeyler konuşuyorlardı ama duymuyordum. Tom bir anda ateş etti. Kapıyı sonuna kadar açıp onun yanına gidene kadar yerdeki Stewart'a iki kere daha ateş etti. Tom beni görünce hemen yanıma geldi.
Tom: kristen!?
Kristen: öldü mü!?
Tom beni kolumdan dışarıya çekiştirdi.

Arabanın önüne geldiğimizde beni arabaya doğru ittirdi.
Tom: ne işin var burada!?
Kristen: bana hiç birşey söylemiyosun!
Tom: bilmemen gerekiyor çünkü! Eğer onu vurmadan önce ortaya çıksaydın sana bir şey olabilirdi!

Kristen: ama olmadı!
Tom: Kristen şansa mı yaşıyorsun!
Kristen: eğer bana her şeyi anlatsaydın böyle olmazdı!
Tom: yeter bin şu arabaya.
Arabanın kapısını açıp beni içeriye ittirdi.

Sonra kendi bindi. Koruma arabayı sürerken diğer korumanın arabama bindiğini gördüm.
Kristen: onu vurman herşeyi düzeltti mi!
Tom cevap vermedi.

Kafamı cama doğru çevirdim. Eve gelene kadar hiç konuşmamıştık. Eve geldiğimizde de hızla arabadan inip kendi arabamın yanına doğru yürüdüm. Koruma arabadan inerken ben diğer kapıyı açtım. Tom garajın kapısında beni beklerken ben çantamı alıp hızla garajdan yukarıya çıktım.

Tom: Kristen!
Tom'u dinlemeyip odaya girdim ve çantamı yatağın üstüne fırlattım. Giyinme odasına giderken Tom odaya girdi ve bende hızla giyinme odasına girip kapıyı kapattım. Kapattığım gibi Tom kapıyı açtı.
Tom: Kristen konuşacağız.
Derken ben pantalonumu ve üstümdekini çıkarıp onu dinlemeden giyecek bir şeyler aradım.

Tom: kafana göre her yere gelemezsin!
Hala ona arkamı dönüktüm. Bir şort ve tişört çıkardım. Onları giyecekken Tom onları elimden alıp yere fırlattı ve beni kendine çevirdi.
Kristen: istediğim yere istediğim zaman gelirim.

Tom: sana gitme demiyorum Kristen. Tehlikeli olabilecek yerlere gelme diyorum!
Kristen: bende gelirim diyorum.
Tom: Kristen sen olabileceklerin farkında mısın!? Ölebilirdin!
Kristen: sende! Sende ölebilirdin Tom!  Lütfen artık kendini de düşünür müsün!? Sürekli bizi koruyamazsın! Kendini de koruman gerek! Yanında koruma bile yoktu! Sence onu vurunca herşey sona mı erdi!? Onun ailesi yok mu!? Yine intikam almak için bizimle uğraşacaklar!

Kristen: ben her şeyin farkındayım Tom ama sen farkında değilsin bence!
Tom: eğer biri intikama gelirse bu benim için zor olmaz! Hiç birşey bilmiyorsun ve hiç bir şeyin farkında değilsin! Altından kalkamayacağın şeylerle uğraşma!

Kristen: birşeyle uğraştığım yok! Benim aksime sen uğraşıyorsun!
Tom: Kristen anla artık ben sokaktan geçen bir adam değilim! Arkamda bir sürü adam var ve onlar olmasa bile hemen düşecek biri değilim!
Kristen: kendini övüp durma! Sana birşey olmasından korkuyorum!

Gözümden yaş akınca Tom cümlesini yuttu ve kollarını bana sarıp kafamı göğsüne yaslamamı sağladı.
Tom: bana hiç birşey olmaz. Ve bende sana bir şey olmasından korkuyorum. O yüzden sana bulaşma diyorum.

Hiç birşey demeden sarılmaya devam ettim. Tom belimden beni biraz ileriye itip kendinden ayırdı. Sonra dudağıma doğru eğildi ve beni öptü.

Tom:

Kristen'ı bir saniyeliğine öptükten sonra Kristen yatağa doğru ilerlerken beni de kolumdan çekerek arkasından sürükledi. Yattı ve benimde yanına yatmamı bekledi. Yanına uzandım. Kristen kafasını göğsüme gömdü. Uykusu olmadığını biliyordum. Sadece bu şekilde durmak istiyordu, ve bende onunla aynı şeyi istiyordum.

Yatarken Kristen bir anda başını kaldırdı ve benim düz yatmamı sağlamak için omuzlarımı yatağa doğru bastardı. Omuzlarım yatakla buluştuğu anda kucağıma çıktı ve beni öpmeye başladı.

Kristen:

Tom'u öpmeye başladığımda ciğerlerimdeki tüm nefesi emercesjne beni tutkuyla öpmeye devam ederken geniş bedeniyle beni üstünden indirip yatağa itti.

Eli kiloduma kaydı. Benimkiler de onun gömleğini çekiştirmekle meşguldü. Gömleğinin düğmelerini açmayı bitirdiğimde dudakları sadece gömleği çıkarmak gerektiğinde bir saniyeliğine benden ayrıldı ve sonra yine döndü.

Eli bacağımın arasına kaydı. Bedenimin alt kısmını sıcak sertliğine sürttüm.

(🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿)

Yatağa gömüldüğümüzde vücudunu benimkine bastırıyordu. Üstümdekini çıkardı. Sonra bir dizini bacaklarımın arasına koyarken ağzı sızlayan meme uçlarımı buldu.

Tom'un saçlarını çekiştirirken kapı tıklatıldı. Tom kısık ses ve sinirle küfürler ederken biri kapının ardından seslendi.

Çalışan adam: efendim?
Tom: siktir git!
Diye bağırdı Tom.
Adamın sesi kesilince Tom aniden bana döndü ve..

♡♡

Tom:

Kristen'ın başlattığı işi bitirdikten sonra kısa bir duş aldım ve en harika yerinde bizi kesen adamın yanına gittim.
Tom: ne var noldu!?
Çalışan: efendim lucas ve nacho denilen adamları o gece o davetten birileri kurtarmış. Kamera kayıtları var ama yüzleri gözükmüyor. Ailelerinden birileri olduklarını düşünüyoruz.

Tom: massimonun haberi var mı?
Çalışan: var efendim. Ve şirkette sizi bekliyor.
Dedikten sonra garaja inip hızla massimonun şirketine doğru sürdüm.

Beyza:

Olga ile alışveriş yaptıktan sonra tatlı yemek için bir yere oturduk. Tatlıları yerken sohbet ediyorduk ve bir anda yanımıza bir koruma geldi. Bu koruma.. sanki farklıydı.

Olga: aaa hadi ama. Tatlı da yedirtmiyorlar.
Koruma: efendim bay torricelli sizi hemen yanında görmek istediğini söyledi.
Beyza: neden?
Koruma: gidince öğrenirsiniz.

Olga: siktir ya. Daha yarısını bile yemedim.
Dedi gözlüğünü takarken. Bende gözlüğümü taktım ve masadan kalktık. Olga kalkarken ağzına bir kaç çilek sıkıştırdı ve arkamızdan geldi.

Koruma: efendim siz bu araba ile eve gideceksiniz.
Dedi olgaya bakarak. Olga bana garip bir bakış atıp arabaya bindi.
Beyza: ben?
Koruma: sizi bay Torricelli'nin yanına götürücem.

Daha fazla sorugulamadan arabaya bindim ve yol boyunca dışarıya baktım. Büyük bir eve gelmiştik. Massimonun evlerine benzemiyordu. Koruma arabadan inip kapımı açtı ve bende arabadan indim.
Koruma: bay Torricelli içeride sizi bekliyor efendim.

Kafamı sallayıp evin büyük kapısından içeriye girdim..


Kısa bölüm 🤓🤓🤓🤓
Ve yine utanç dolu bölüm 🗿🗿🗿🗿








Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin