Tom ve Lori içerideydi ve Lori Tom'a silah doğrultuyordu. Ama tabiiki Tom her zamanki gibi sakindi. Kapıyı açtığım gibi bana baktılar. Bende onlara garip garip bakarken Lori silahı bana çevirdi. Tom arkadan "eğil" diye bağırdı.
Dediğini yaptım ve eğildim. Eğildiğim gibi Lori ateş etti. Tom önüme geçti ve loriye silah doğrulttu.
Lori: beni vuramazsın.
Dedi ve güldü.Tom lorinin daha yakınına gitti ve silahı bu sefer kafasına dayadı. Silahı kafasına bastırdıkça Lori aşağıya eğiliyordu. Tom lorinin kulağına bir şeyler fısıldadı. Sessiz söylediği için duymamıştım.
Lori: tamam! Tamam. Gidiyorum.
Lori ellerini kaldırıp Tom'un yanından ayrıldı ve kapıya doğru ilerledi.O çıkınca Tom'un yanına gittim.
Kristen: noluyo?
Tom: boşver. Lori işte.
Kristen: emin misin?
Tom: evet, Kristen.
Kristen: of tamam. Hemen sinirleniyorsun be.
Çantamı koltuğa fırlatıp kollarımı Tom'un boynuna doladım ve dudağına kısa bir öpücük bıraktım.Geri çekildiğimde Tom bu öpücüğü uzun bir öpücüğe dönüştürdü. Ondan ayrıldım.
Tom: birşey söylemeye mi geldin yoksa-
Kristen: seni görmeye gelemez miyim?
Tom beni tekrar kendine çekti ve
Tom: gelebilirsin.
Dedi dudaklarıma doğru.Kristen: şirketteyiz Tom.
Tom: evet.(ÖLÜYORUM)
Tom tekrar beni öpmek için eğildiğinde kapı tıklatıldı. Tom kısık sesle küfür etmişti ama dibinde olduğum için duymuştum.
Tom: ne var!?
Koruma: efendim bayan miller dosyaları getirdi.
Tom: tamam.Kapı açılırken ben çantamın yanına oturdum. İçeriye bir kadın girdi ve sallana sallana Tom'un yanına gitti.
(Götünü sallıyor demek istiyorum🤗)
Sonra Tom'a dosyaları verdi. Dosyaları verdikten sonra Tom'a öyle bir baktı ki içinde düşecekti. Ama Tom dosyalara bakıyordu. Ayağa fırlayınca kız bana döndü sonra gıcık bir bakış atıp Tom'un ağzının içinde düşecekmiş gibi bakmaya devam etti. Kızın gitmediğini fark etti.
Tom: gitsene?Kristen: ben onu göndericem şimdi.
Derken samimi gibi görünmeye çalışarak gülümsedim. Kızın yanına geldiğimde kızın iğrenç at kuyruğunu elime doladım ve kapıya kadar çekiştirdim. Kız saçını çektiğim gibi çığlık atmaya başladı. Hala kızı saçından çekerken " kapıyı açar mısınız" dedim. Korumalar kapıyı açtıklarında şaşkın şaşkın baktılar. Onlara da aynı şekilde gülümsedikten sonra kızı saçından dışarıya doğru savurdum.Orospu Miller: ne yapıyorsun sen!
Kristen: seni kovuyorum.
Orospu Miller: sen kimsin de beni kovuyorsun!
Kristen: söyle. Tom'un karısı ve çocuğunun annesi.
Konuşurken sürekli sırıtıyordum çünkü hoşuma gidiyordu. Dalga geçiyor gibi oluyordu ve çok eğlenceliydi.Tom içerken bize bakarken ben onun yanına gittim ve kapı arkamızdan kapandı.
(Ergen lise kavgası oldu biraz. Olsun be)
Tom bana gülüyordu.
Kristen: ne?
Tom: kız birşey mi yaptı?
Kristen: evet. Neredeyse ağzının içinde düşüyordu. Bende tam düşerken tuttum. Ve onu kovdum.
Tom: karım olduğunu mu düşünüyorsun?
Dedi bana yaklaşarak.
Kristen: öyle miyim?
Tom: resmi olarak olmasada, evet karımsın.
Gülüp tom'u öptüm.(Yete öpüşmeyin artık)
♡♡
*17.30*
Akşama kadar Tom'un yanında durmuştum. Zaten yapacak işim yoktu ve şirketede gitmek istememiştim.Tom'un işleri bitince şirketten çıktık. Koruma arabanın kapısını açtı ve arabaya bindik. Sabah ben arabam ile geldiğim için benim arabamı koruma getiriyordu.
Kapıyı çaldığımızda hizmetli kapıyı açtı.
Kristen: Gwen nerde?
Hizmetli: ginny hanım ile yukarıdalardı efendim.
Kristen: tamam.Yukarıya çıktık. Tom odaya girerken bende Gwen'in odasına girdim. Gwen kapının açıldığını duyunca kapıya baktı.
Kristen: hadi gel yemek yiyelim.
Gwen: tamam geliyorum.Gwen oyuncakları toplarken bende üstümü değiştirmek için odaya girdim.
(Çanta yok tabi)
♡♡
*Ertesi gün 07.00*
Dün akşam yemek yedikten sonra pek birşey yapmamıştık zaten Gwen erken uyumuştu. Gwen ginny ve korumalar ile yaz okuluna gitmeden önce kahvaltı ediyordu. Ben ve Tom ise üstümüzü giyiniyorduk.
Giyinme odasından çıktığımda Tom'un sinirli bir şekilde telefonla konuştuğunu gördüm.Tom: oraya gidicem.
Dedi aşırı sinirli bir sesle ve telefonu kapattı.
Kristen: noldu?
Tom: şirketle ilgili.
Kristen: nereye gideceksin?
Tom: Kristen yine başlama.
Kristen: of tamam.Dedim ve odadan çıktım. Tom olayı kapattığımı sanıyordu ama onu takip edecektim. Aşağıya indiğimde ginny ve Gwen'i giderken gördüm.
Kristen: görüşürüz.
Gwen: görüşürüz.Onlar gidince Tom aşağıya indi ve garaja gitti. Bende onun arkasından gittim.
Tom: nereye?
Dedi tom arabasına doğru yürürken.
Kristen: annemlerin yanına gidiyorum.
Tom: tamam.Tom arabasına binince bende bindim. Garajdan ilk o çıktı ve bende arkasından çıktım. Bir zaman sonra yollarımızın ayrılması gerektiği için sağdaki sokağa girdim. Sonra Tom'un biraz uzaklaşmasını bekledim ve kaybetmemek için hemen o sokaktan çıktım ve uzaktan tom'u takip etmeye başladım.
Şirkete giden yolu geçmişti. Şirkete gitmediğini biliyordum ve artık ne işler çevirdiğini öğrenmek istiyordum. 10 dakika daha gittikten sonra bir yere geldik. Kimse yoktu. Sadece bir araba vardı. Uzakta durdum.
Tom arabadan inip garaj gibi büyük bir yere girdi. O girdikten sonra bende arabadan indim ve girdiği yerin kapısına doğru yürüdüm.
İçeriye baktım ama bomboştu. Topuklu ayakkabım olmadığı için şanslıydım çünkü burada topuklu ayakkabı ile yürüseydim beni duyabilirlerdi.
Sessiz ve yavaş bir şekilde yürürken oda gibi bir yer gördüm. İçeriye baktım orasıda boştu ama bir kapı vardı. Kapıya doğru ilerleyip kapıyı açtım..
Yine kapı 😝
Çok kısa oldu bölüm. Olsun be.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfic𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o