sesini duymak ne kadar güzel

201 15 40
                                    

Tom ile odadan çıkıp beyzaların yanına indik. İndiğimiz gibi aşçı geldi.
Bella(aşçı): efendim masa hazır.
Tom: geliyoruz.
Dediğinde Massimo ve Beyza oturdukları yerden kalktı. İçeriye geçip masaya oturduk.

Yemeğimizi yerken yanımda oturan Tom'un masadaki telefonu çaldı. Tom hızla telefonu eline alıp masadan kalktı. Bir kaç dakika sonra geldiğinde telefonu diğer tarafa yani benden uzak bir yere koydu.
Kristen: kim?
Tom: şirketten.
Kristen: anladım.

Beyza: ee Gwen'in dersleri nasıl gidiyor?
Dedi. Gerginliğimi anlamış olmalıydı.
Kristen: iyi. İtalyanca sayı saymayı öğrendi ve sürekli kendi kendine sayı sayıyor.
Beyza: güzel.
Dedi gülerek.

Birden midem bulanınca duraksadım. Mantar midemi bulandırmıştı. Aniden çatalı elimden bırakınca Tom bana döndü.
Kristen: yok bir şey sadece mantar midemi bulandırdı.

Tom bu hamilelik olayından korkuyordu. Yani midem bulansa bile, ki bu çok normal bir şey, bir şey olacak diye endişeleniyordu. Aslında bu hoşuma gidiyordu çünkü benimle ilgileniyordu. İlgiyi sevdiğim içinde hamileliğimi kullanıp biraz şımarabilirdim.

♡♡

*00.00*

Tom ve massimo konuşurken bir anda önemli bir şey olduğunu söylediler ve
Massimoların evine gitmemiz gerektiğini söylediler. Apar topar evden çıktık ve Arabalara binip massimoların evine doğru ilerledik. Şoför arabayı aşırı hızlı kullanıyordu sanırım sandığımdan daha önemli bir konuydu. Dışarıyı izlerken araba bir anda kaydı ve..

Tom'un ağzından:

40 dakika önce Kristen ile içinde olduğumuz araba bir tır ile çarpışmıştı. Bende bir şey yoktu ama tır Kristenın olduğu yere geldiği için Kristen yaralanmıştı..
Hızla hastaneye geldik ama Kristen çok kan kaybetmişti. Annemler, Kristenın annesi  ve babası gelmişti. Ve tabiiki Christianlar da.

Koridor da volta atarken herkesi görmezden geliyordum çünkü şuan kimse ile konuşacak halde değildim. Doktorun geldiğini görünce hızla yanına gittim.
Tom: noldu!?
Doktor: üzgünüm ama..
Dedi ve sessiz kaldı.
Christian: geveleme lafı söyle artık!
Doktor: hastayı ve bebeği kaybettik.

-

Kristen:

Tom birden kalkınca bende kalktım.
Kristen: noldu?
Dedim Tom gibi oturur pozisyona gelerek. Tom hızla kafasını bana çevirdi ve rahatlamış bir sekilde nefes verdi. Sonra bana yaklaştı ve sarıldı. Kafasını saçlarıma gömdü ve başımı öptü. Ne olduğunu anlamadım. Sarılmasına karşılık verirken Tom bir elini karnıma koydu ve okşadı.
Kristen: Tom noldu?

Tom benden ayrılıp ellerini yanaklarıma koydu.
Tom: size bir şey oldu diye çok korktum.
Biz derken bebek ve benden bahsediyordu sanırım.
Kristen: kabus mu gördün?
Tom: evet.
Kristen: ne gördün?
Tom: tekrar hatırlamak istemiyorum.
Kristen: peki tamam.

Tom yatarken beni de çekti ve sıkıca bana sarılıp saçımı okşadı.

♡♡

*08.00*

Annemlere gitmek için hazırlanmıştım. Gwen ginny ile kalacaktı çünkü hocaları gelecekti. Hamile olduğumu telefonda annemlere ve abimlere söylemiştim. Ne zamandır görüşmediğimiz için de kahvaltıya gidiyordum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin