Arkadaki adam silahla kafama bastırdığı için arkamı dönememiştim ve kim olduğunu da görememiştim. Aynamı kapattığı içinde suratını göremiyordum. Sadece arabayı sürmeye başladım.
Adamın söylediği yere doğru giderken birden karnıma sancı girdi ve kusma isteği geldi. Hızla arabayı durdurup arabadan indim. Kusmamıştım ama karnımdaki sancı da geçmemişti.
Arkadaki adam hızla arabadan inip yanıma geldi. Yüzünde maske ve gözlük olduğu için kim olduğunu hala anlamamıştım.
???: Neden indin!?
Kristen: kendi mi kötü hissettim indim!
???: Eğer kaçarsan-
Kristen: ne kaçıcam be! Hamileyim ben kusacak gibi oldum!
???: Ne!?
Kristen: bu gayet doğal bir şey. Yani eğer bilmiyorsanAdam hızla telefonunu çıkarıp birilerini aradı ve yanımıza gelmelerini söyledi ve o söylediğinde ileride duran araç hareket etti. Sonra benim arabamın arkasında durdu. Sanırım arkamızdan bizi takip ediyorlardı.
Kristen: ne o? Kaçıyor musun?
Dediğim gibi adam arabaya bindi ve bende araba uzaklaşırken arkalarından baktım. Sonra arabaya binip eve döndüm.Adamın neden birden gittiğini düşünürken küvetin suyunu açtım. Sonra ona hamile olduğumu söylediğim aklıma geldi. Ben suyu beklerken birden Tom'un adımı bağırışını duydum. Sonra aniden banyonun kapısını açtı ve içeriye daldı.
Tom: nasıl bana haber vermeden gidersin tanımadığın biriyle!
Kristen: bir şey olmadı Tom?
Tom: olabilirdi!
Kristen: Tom olasılıklara bu kadar sinirlenmesen diyorum?
Tom: nasıl bu kadar sakin ve sorumsuz davranabilirsin!? Hamilesin sen Kristen!
Kristen: ciddi misin? Hamile olmama rağmen ve doktor stres içinde olmamamı söylediği halde neden karşıma geçmiş olmamış bir şey için bana bağırıyorsun? İstersen git biraz bunu düşün ve beni yanlız bırak. Duş alacağım.Tom bir süre yüzüme bakınca kafamı ne var anlamında salladım. Ondan sonra çıkıp gitti ve bende duşa girdim.
♡♡
Beyza:
Bahçede oturup akşam yemeğinin hazır olmasını beklerken luca yanıma geldi.
Luca: Babam kapının önüne geldi ama zili falan çalmadan arabaya binip gitti, dışarıya bakarken gördüm.
Beyza: ne?Luca: normalden farklı gözüküyordu ve arabası farklıydı.
Beyza: luca şakanın zamanı değil.
Luca: niye şaka yapayım? Hem niye böyle düşünüyorsun?
Beyza: luca baban evde.
Dedim stresli bir şekilde.
Luca: ne?Massimo: ne oluyor?
Beyza: konuşmamız lazım.
Luca: o kimdi o zaman?Biz içeriye giderken luca arkamızdan geliyordu.
Beyza: luca burada kal.
Diyince durdu ve bahçeye gidip oturdu.Biz massimo ile luca'nın duymayacağı bir yere geçtik.
Beyza: luca az önce seni kapının önünde gördüğünü söyledi. Ayrıca normalden farklı görünüyormuşsun ve araban farklıymış.
Massimo: ne!?
Beyza: o olabilir mi?
Massimo: bilmiyorum. Ölmüştü..
Beyza: ya biz öldü sanıyorsak?7 yıl önce Beyza'nın ağzından:
Massimoyu Anna ile o odada gördükten sonra hızla davet salonundan çıkmıştım. Çıktığımda yanıma nacho gelmişti ve onunla beraber gitmiştim. O gecenin sabahında hava almak için evden ayrılmıştım ve biri beni bayıltıp kaçırmıştı.
Ayılınca kendimi garip bir yerde buldum. Yattığım yerden kalktım ve etrafıma bakındım. Ayak sesleri duymaya başlayınca arkamı döndüm ve o yöne doğru baktım. Massimo sigara içerek ve garip bir şekilde yürüyerek bana doğru geliyordu. Aramızda bir kaç adım kalınca ben onun yanına doğru yürüdüm ve önünde durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o