Nacho. Masaya tabak koyan kişi nachoydu. Bizim ayak seslerimizi duyunca arkasını döndü ve büyük bir gülümseme ile beyza'ya doğru ilerledi. O beyza'nın yanına giderken ben onlara, nacho görmeden telefon işareti yaptım. Anladıklarını umuyordum ve sanırım anlamışlardı çünkü nachoya belli etmeden gözleri ile onayladılar.
Tomları aramak için nacho fark etmeden arkasında kalan merdivenden yukarıya çıktım. Hemen odaya koşup telefonumu aradım. Ama hiç bir yerde yoktu.
Lucas: bunu mu arıyorsun bebeğim?
Arkamdan gelen ses ile irkildim çünkü yanlızım sanıyordum.Arkamı döndüğümde telefonumun lucas'ın elinde olduğunu gördüm.
Lucas: ne yapacaktın bunu? Yoksa kocanı mı arayacaktın? Ah üzgünüm, daha kocan değil dimi? Onun seni sevdiğini mi sanıyorsun gerçekten? Seni kullanıyor. Çocuk da bunun bahanesi. Ondan küçük olduğun için, her anlamda, seni elde etmesi kolay oluyor. Seni sadece seks için kullanıyor ve hala bunu görememen çok acı.Kristen: aslında haklısın. Bende onu seks için kullanıyorum. Çocuk sadece bahane.
Konuşurken lucas'ın yanına doğru yürüdüm ve önüne gelince durdum. Lucas dudaklarıma bakarken aşağıya doğru eğildi. Beni öpmek için gözlerini kapattığında gevşeyen elinden telefonu aldım ve hızla odadan çıktım.Üst kata koşarken hızla tomu aradım. Telefon çalarken bir odaya girdim. Ve sonunda Tom telefonu açtı.
Tom: noldu Kristen?
Kristen: luc-
Konuşacakken Lucas hızla odaya girdi ve telefonu elimden alıp duvara fırlattı. Telefona koşacaktım ama açık kapıyı görünce aşağıya beyzaların yanına koştum.Aşağıya indiğimde beyza'nın yerde bağlı olduğunu gördüm. Ve nacho Olganın kafasına silah dayamıştı. Ben aşağıya indiğim gibi olgayı vurdu. Olga yere düşerken ben ve Beyza çığlık attık. Olganın yanına koşacakken Lucas beni tuttu.
Kristen: bıraksana orospu çocuğu!
Lucas beni kendine çevirip duvara yasladı.Lucas: önce başladığımız işi bitirmeyelim mi sence?
Arkadan iki silah sesi geldi ve Lucas ile nacho sendelediler. Lucas vurulduğu için birazda olsa önümden çekilmişti. Hemen aradan kaçıp kimin vurduğuna baktım. Tabiiki Tom ve massimoydu. Massimo beyza'nın yanına giderken Domenico olgaya koşmuştu. Bense Tom'a koşuyordum ama yine tutuldum. Ama bu sefer kafama silah da dayanmıştı.Tom silahını indirdiği anda biri yani koruma lucas'ı arkadan boğmaya başladı. Tabiiki boğulduğu için Lucas beni bıraktı. Tekrar Tom'a koştum. Domenico olgayı hızla arabaya götürürken massimo nacho'yu dövüyordu. İplerden kurtulan Beyza ise massimoyu duydurmaya çalışıyordu. Ve bende kendimi Tom'un kollarına bırakmıştım.
♡♡
Olga için hastaneye gelmiştik. Bir kaç dadika yerde ve yolda gelirken kan kaybettiği için korkuyorduk. Nacho onu tam kafasından vurmuştu ve ameliyattan çıktıktan sonra hala yaşıyor olmayabilirdi.
Olga ameliyata gireli bir saat olmuştu ve bizde bir saattir öylece durup bekliyorduk. Çünkü yapacak bir şeyimiz yoktu. Domenico sürekli duvarlara falan tekme atıyordu.
Beyza:
Evin her tarafında koruma olduğunu biliyordum ve nasıl olur da nacho ve Lucas ellerini kollarını sallayarak içeriye girmiş olabilirlerdi ki?
Yanımda oturan massimonun omzundan kafamı kaldırdım ve kafamı kaldırınca massimo yüzüme baktı.
Beyza: evin her tarafında koruma yok muydu? Nasıl içeriye girdiler?
Massimo: o korumalar nacholarınmış. Sabah Kristen tom'u aramadan bir saat önceden beri bilmiyorduk. Ve öğrenme şeklimiz de çok iyi olmadı.
Beyza: noldu?Massimo: nacho ve lucas'ı ailesi geldiler ve bizim ailemiz falan birleşince-
Massimo Tom'a bakınca bir anda sustu. Bende onların olduğu tarafa baktım. Kristen tüm dikkati ile bizi dinliyordu ve sanırım bu yüzden susmuştu. Tom tehlikeli işlerinden Kristen'ın haberi olsun istemiyordu. Ama Kristen sürekli öğrenmeye çalışıyordu.
Massimo kulağıma "eve gidince konuşuruz" dedi. Bende kafamı tekrar massimonun omzuna dayadım. Ama benim kafamı massimonun omzuna koymam ile doktorun çıkması bir oldu ve bir anda hepimiz yerimizden fırladık.
Domenico: noldu!? İyi mi!?
Doktor tam ağzını açtığında Domenico tekrar bağırdı.
Domenico: hızlı söylesene lan!
Doktor: eğer mermi biraz daha sağa kaysaydı ölebilirdi. Ama mermiyi çıkarmayı başardık.♡♡
*14.00*
Biraz daha hastanede durduktan sonra eve gelmiştik. Yukarıya çıktık ve odaya girdik.
Kristen: ailemiz falan birleşince? Sonra noldu?
Tom: Kristen dün niye kavga ettik seninle.
Kristen: kavga etmeden söyle o zaman Tom.Tom: Kristen daha dün sana bu işlere bulaşma dedim.
Kristen: bulaşmıyorum zaten. Sadece ne oldu diye soruyorum.
Tom cevap vermedi ve giyinme odasına gitti. Bende arkasından gittim.
Kristen: Tom! Cevap ver!Tom gömleğini çıkardı ve hala cevap vermiyordu. Kolunu tuttum ve çektim. Tom kolunu çekince arkasını döndü.
Tom: boşuna uğraşma Kristen.
Kristen: uğraşıcam! Bana her şeyi anlatman gerektiğini anlayana kadar uğraşıcam!
Tom: Kristen sana hiç bir şey anlatmayacağım!
Kristen: Tom ben senin karınım farkındasın değil mi!?Tom cevap vermeden önüne döndü ve kıyafet aramaya devam etti.
Kristen: ah üzgünüm. Biz evli değiliz. Tabii sen beni seks için kullanıyor da olabilirsin.
Tom: Kristen ne saçmalıyorsun!?
Kristen: boşver.Tom: Kristen sence ben seni seks için mi kullanıyorum!
Tom öyle diyince ne kadar aptal bir şey söylediğimi fark ettim ve pişman oldum.
Kristen: hayır.. öyle demek istemedim sadece Lucas öyle söyledi ve-
Tom: ve sende doğru olduğunu düşündün!
Kristen: Tom-Tom yeni giydiği gömleğinin düğmelerini iliklerken hızla yanımdan geçip gitti.
♡♡
*19.00*
Az önce Beyza aramıştı ve Olganın evde tedavi görmeye devam ettiğini söyledi. Bende ona bakmak için beyzalara gidecektim. Üstümü değiştirip garaja indim. Son günlerde kendim sürmek yerine koruma ile gitmeye alışmıştım. Zaten arkamdan koruma geliyordu.
Koruma kapıyı açtı ve bende arabaya bindim. Tom sanırım şirketteydi ve Gwen de ginny ile birlikteydi.
Kristen: beyzalara gidiyoruz.
Koruma: peki efendim.(Araba bu şekil o yüzden dışarısı gözükmüyor)
Yol düşündüğümden uzun sürmüştü ama sonunda gelmiştik. Koruma kapımı açınca dışarısı garipti. Arabadan tamamen inince aslında bir havaalanında olduğumuzu gördüm.
Kristen: neler oluyor!? Hey!
Diye bağırdım geri arabaya binen korumaya. Sürücü koltuğunun yanına doğru yürüdüm ve kapıyı açmaya çalıştım. Ama kilitliydi.Kristen: söylesene neler oluyor!!
Diye bağırdım cama vurarak. Araba hareket etmeye başlayınca bir adım geri gittim ve birine çarptığımı hissettim. Hızla arkamı döndüm..Yine kısa bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfic𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o