Kapı kapalıydı.
Lori: ah, ne kadarda yakışıyorsunuz. Minik çocuğunuz nerede? Son gördüğümden beri özlemişim.
Dedi oturduğu koltuktan.Tom: orospu çocuğu.
Tom hızla lorinin yanına gitti ve onu ceketinden tutup koltuktan kaldırdı.
Tom: öldürürüm seni!
Lori: öldürseneTom bir anda loriyi yere fırlattı. Tom'un önüne geçtim.
Kristen: aaa! Napıyorsun ya!
Tom: çekil!
Tom yanımdan geçip gidecekken durdurdum.( Evet Kristen'ın elleri yine Tom'un kaslı kollarında 😻😻😻😻😻)
Kristen: saçmalama Tom!
Ben tom'u durdurmaya çalışırken Lori arkadan benim saçımı çekti.
Kristen: noluyo lan
Lori: o benim kocam! Senin değil!
Kristen: ay al be! İki manyak harikaydınız zaten niye boşandınız?Lori: a karın bile bizim beraber olmamızı istiyor.
Dedi ve güldü.
Tom: siktir git yoksa-
Lori: ne yoksa?Tom pantalonunun arkasına sıkıştırdığı silahı çıkardı ve loriye doğrulttu. Lori silahı görünce afalladı ve bir adım geri gitti.
Ben ise Gwen'in duymayacağı bir şekilde çığlık attım.
Kristen: Tom saçmalama! Bırak şunu!
Dedim ve önüne geçtim.
Tom: Kristen sen karışma! Çekil!Kristen: sen Gwen yanındayken silah mı taşıyorsun!?
Dediğimde bir anda elini indirdi.
Tom: ben
Kristen: işte sana bu yüzden güvenmiyorum!
Lori: upss
Kristen: ya sende siktir git! Orospu.Lori: aa ayıp oluyor ama-
Kristen: lan siktir git!
Loriyi kolundan sürükleyerek dışarıya çıkarttım ve korumaların yanınına kadar onu çekiştirdim.
Kristen: siz mal mısınız!? Bundan sonra bize sormadan bu eve kimse alınmayacak!Koruma: üzgünüm efendim biz-
Kristen: sus be! Sende yürü evine.
Dedim ve loriyi dış kapıya doğru fırlattım.
Geri eve döndüğümde Tom gülüyordu.
Kristen: şuan gülecek durumda değilsin!
Tom: bak olabilecek şeylere karşı yanımda taşıyorum.Kristen: silahdan bahsediyoruz Tom! Evin her çekmecesinde silah var! Bu çocuk bu evde nasıl yaşayacak! Hani çok istiyordun ya seninle yaşamasını, onun güvende olmasını istiyordun! Onunla ilgilenmek istiyordun! Bumu senin onu güvende tutma şeklin! Bumu senin ilgilenmen! Ona bir oyun odası yaparak yada her istediğini alarak onunla ilgilenemezsin!
Kristen: bu çocuk bu evde nasıl güvende olsun! Eve senin haberin olmadan herkes giriyor Tom! Nasıl güvende tutmayı düşünüyorsun onu!? Sen kolay bir şey sanıyorsun sanırım baba olmayı! Senin bildiğin gibi olmuyor! Sonra bana güvenmiyorsun nasıl güveneceğim! Bu ev böyleyken sana onu nasıl vereyim!
Kristen: tamam haklısın. Çocuğun olduğunu yeni öğrendin ve onunla vakit geçirmek istiyorsun ama böyle olmaz!
Tom: siktir. Öğret bana.
Kristen: ne?
Tom: ona nasıl bakacağımı öğret. Onunla nasıl ilgileneceğimi öğret! Neler sevdiğini söyle! Çocuğum hakkında hiç bir şey bilmiyorum Kristen! Sadece adını biliyorum!Kristen: hiç istemedin ki! Sadece çocuğu alıcam dedin!
Tom: şimdi istiyorum. Senden ilk defa bir şey istiyorum.
Kristen: tamam. Ben sana söylemem yada öğretmem demedim. Sen benimle emri vaki konuştun.Tom: şimdi anlat. Sevdiği her şeyi nelerden hoşlandığını. Herşeyi.
Kristen: şimdi?
Tom: evet.
Kristen: tamam gel.
Dedim ona neden güvenmediğim hakkında konuşma yaparken akan göz yaşlarımı silerek.Mutfağa gittik ve bar gibi olan tezgahın önündeki sandalyelere oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o