Normalde birinci kitapta Kristen kaçtıktan sonra 5 yıl geçmişti ama 7 yıl olarak değiştiriyorum ve Gwen 7 ye girecek.
Tom: nasıl yok!?
Kristen: odasına baktım! Yok!
Beyza: tamam bak senin sakin olman gerek.
Dedi yanıma gelip.
Tom hızla yukarıya çıktı. O çıkınca bende arkasından koştum.Tom ilk Gwen'in odasına girip baktı. Orada olmayınca bir üst kata, yani 4. Kata çıktı. Bir odanın kapısını hızla açtı. Odanın oyun odası olduğunu gördüm.
Kristen: Gwen!?
Diye bağırdım hızla odaya girerek.
Gwen: efendim?
Dedi kapıya doğru gelerek.Kristen: nerdesin Gwen!?
Gwen: burdayım.
Yere çöküp Gwen'e sarıldım.
Gwen: nolduki?
Dedi ben ondan ayrılınca.
Tom: annen odada seni göremeyince endişelenmiş.
Kristen: kahvaltı etmek ister misin?Gwen: olur.
Gwen'i kucağıma aldım ve aşağıya indik.
Olga: gelin bulmuşlar.
Diyince beyza massimo ve Domenico evin farklı yerlerinden çıkıp geldiler.Luca: vorrei che non avessero trovato
(Keşke bulmasalardı)
Beyza: luca!
Luca omuzlarını silkip önündeki pankeki yemeye devam etti.Gwen kucağımdan inip masaya doğru gitti ve kendi için hazırlanmış olan kahvaltının başına oturdu. Ben koltuğa doğru ilerlerken Tom beni durdurdu.
Tom: Gwen'e ne zaman söyleyeceğiz?
Kristen: bilmiyorum şimdi mi söylicez?Tom kafasını sallayınca masaya doğru ilerledik ve karşısındaki sandalyelere oturduk. İkimizde dik dik Gwen'e bakınca Gwen de bize baktı.
Gwen: noldu?Kristen: sana birşey söylememiz gerek.
Gwen: ne?(Gwen'in bakışlar)
Tom: kardeşin olacak.
Gwen: ne!
Bir an korkmuştum çünkü Gwen'in iyi mi yoksa kötü mü tepki verdiğini anlamamıştım.
Gwen: kız mı erkek mi?
Kristen: onu daha bilmiyoruz.Gwen: karnın büyük mü
Kristen: hayır daha değil.
Tom: sevindin mi?
Diye sordu Tom stresli bir sesle.
Gwen: evet.
Tom'la rahatlamış bir şekilde nefes verdik.
Tom: güzel.
Gwen: güzel.♡♡
*08.30*
Biz burada olduğumuz için de Gwen'in öğretmenleri buraya geldi. Ben ne kadar ilk önce elektronik gitar öğrenmesini istesemde Tom Gwen'in ilk önce piyano öğrenmesini istiyordu. Ve biliyorsunuz ki benim düşüncelerim Tom için gereksiz.
Yeni Fransız öğretmeni Gwen'e piyano dersi verirken odada olmak istemiştim ama Gwen kötü çaldığı için utandığını ve duymamızı istemediğini söyledi.
Gwen piyano dersi alırken luca ingilizce dersi alıyordu.
Tomlar işleri ile ilgilenirken biz kahve içiyorduk.
Kristen: Gwen'in ilk önce elektronik gitar öğrenmesini istemiştim ama Tom işte.
Beyza: boşver ikisinide öğrenir. Mesela luca, şuan ikisinide çalabiliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Фанфик𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o