Tom: öyle demek iste-
Kristen: siktir git Tom! Gwen'i bu zamana kadar ben büyüttüm tamam mı! Her şeyiyle ben uğraştım! Eğer kötü bir anne olsaydım Gwen şuan bu kadar mutlu olmayabilirdi!Tom: Kristen..
Tom'u dinlemeden yanından geçip giderken Tom kolumdan tutup beni durdurdu. Kolumu sertçe geri çektim ama tekrar tutup beni durdurdu.
Tom: Kristen dinle
Kristen: her zaman ki gibi istediğin gibi olsun Tom. Gwen 15 yaşına gelince gider. Söylediğin gibi ben kötü bir anneyim ve ne yapacağımı bilmiyorum. Sen daha iyi bilirsin.Tekrar kolumu çekip yukarıya,odaya, çıktım ve zorla tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım. Tom'un dediği şeye gerçekten çok kırılmıştım. O daha önce çocuk bile bakmamıştı. Gwenle de sadece bir aydır ilgileniyordu ve Gwen'i benim büyütmeme rağmen bana böyle bir şey söyleyemezdi.
Yatağın üstündeki telefonum çalmaya başlayınca terastan yatağa doğru ilerledim ve telefonu elime alıp açtım.
Kristen: efendim
Beyza: meraba- bir dakika ağladın mı sen?
Kristen: hayır.
Beyza: evet aglamışsın. Noldu!?
Kristen: boşver. Olga iyi mi?
Beyza: evet o gayet iyi ama sen değilsin.
Kristen: gerçekten iyiyim ben.
Beyza: sana inanmıyorum. Anlat noldu?Kristen: Tom ile kavga ettik.
Beyza: ne kavgası?
Kristen: Gwen ile ilgili. Bana kötü bir annesin dedi.
Beyza: ne! Pardon da Gwen'i kim büyüttü acaba!? Senden bir kaç yaş büyük olması onu iyi bir ebeveyn ya da daha bilgili yapmaz!Kristen: neyse boşver. Sen niye aradın
Beyza: nasılsın diye sormak için aramıştım.
Kristen: iyiyim.
Beyza: emin misin? Bak istersen sana jet gönderebiliriz.Kristen: hayır. Teşekkür ederim. Küçük bir kavga zaten.
Beyza: ne küçük mü!? Sana kötü bir annesin demiş! Hiç bir anneye söylenmez bu!
Kristen: evet biliyorum.
Beyza: gelmek istemediğine emin misin?
Kristen: evet eminim.Beyza: peki tamam. Şimdi kapatmam lazım sanırım massimo geldi, ama sonra tekrar ararım.
Kristen: tamam görüşürüz.
Beyza: görüşürüz.Telefonu kapatıp yatağın üstüne geri koydum. Ve bende yatağa uzandım.
♡♡
Bir saattir yatakta yatıp telefon bakıyordum ve sıkıldığım için onu da kapatmıştım. Öylece yatakta uzanıyordum. Odanın kapısının açıldığını duydum. Kapıya dönük olduğum için kim girdiyse, büyük ihtimalle tom, yüzümü görmüyordu. Kapıdaki kişi kapıyı kapattı ve sonra yanıma yürüdüğünü duydum.
Tahmin ettiğim gibi o kişi Tom du. Yüzümün dönük olduğu tarafa geçti ve önümde durdu. Yüzüne bakmadan diğer tarafa döndüm ve yatmaya devam ettim. Tom yüzüme düşen saçı çekerken bir anda elini ittim ve yatakta oturur pozisyona geldim.
Kristen: dokunma bana.
Tom yatağın ucuna oturup ellerimi tuttu. Hızla ellerimi kendime çekip yataktan kalkınca bir şey söylemek için açılan ağzı kapandı.
Kristen: dokunma dedim!
Kafası eğilen Tom'a arkadan bakarken Tom yataktan kalktı ve arkasını dönüp bana baktı.Kristen: çık odadan.
Tom: Kristen beni dinle!
Kristen: bağırma bana!
Tom: dinle!
Diye bağırdı bana daha da yaklaşarak.
Kristen: dinlemek istemiyorum! Çık git!Tom: Kristen uzatma artık! Sana kötü bir annesin demedim!
Kristen: Evet ama "Kristen sen daha 23 yaşındasın ve hala neyin ne olduğunu bilmiyorsun. Şimdide gelmiş Gwen'i Fransa'ya göndermek istiyorum diyorsun. İlk önce sen büyü sonra Gwen'i büyütürsün." Dedin!Kristen: bu ne demek Tom! Sen çok iyi bir annesin o yüzden sana neyin ne olduğunu bilmiyorsun sen Kristen, ilk önce kendini büyüt sonra çocuğunu büyütürsün Kristen dedim demek mi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o