Ruski orospusunun adını Lori olarak değiştirdim
Beyza dün saat 08.00 de gelmemizi söyledi. Erken olduğunu söyledim ama benimle konuşacak çok şeyinin olduğunu ve çok daha fazla vakit geçirmek istediğini söyledi.
Kahvaltımız bitince evden çıktık ve beyza'nın dün attığı konuma gittik. Tabiiki 5 yıl içerisinde evleri değişmişti.
Arabayı park edip indik ve kapıya doğru yürüdük. Kapının önüne gelince zile bastım.
Bir kaç saniye sonra kapı açıldı.
Hizmetli: Beyza hanım salonda efendim.
Dedi salonun nerede olduğunu işaret ederek.
Kristen: teşekkürler.
Gwen'in elinden tutup işaret ettiği yere doğru ilerledim.İçeriye girdiğimde şok geçirdim. Tom ve massimo salonda dikeliyordu.
Dün çok fark etmemiştim sanırım, Tom eskisi gibi değildi. Daha uzun ve vücudu daha yapılıydı. Eski playboy halinden eser yoktu.Gwen: aaa baba
Gwen'in dediği şeyden sonra hızla Gwen'i kucağıma alıp arkamı dönüp evden çıkacaktım ki iki tane koruma önüme geçti.Biri Gwen'i kucağımdan almaya kalkınca bağırdım.
Kristen: çek elini!Koruma ellerini çekti.
Koruma: onu luca'nın yanına götüreceğiz. Burası onun için uygun değil.Kristen: size inanmıyorum!
Gwen'i kucağımdan indirip arkama aldım ve elini sıkıca tuttum. Ama ben koruma ile kavga ederken Gwen elimi bıraktı.Elimi bıraktığını hissedince arkamı döndüm ve Gwen'in Tom'a koştuğunu gördüm. Gwen'in babasını görmemesini isteyecek kadar kötü bir anne değildim. Ama ona güvenmiyordum. Gwen'i benden alacak gibi hissediyordum.
Gwen'in koşup Tom'a sarılmasını ve Tom'un da onu kucağına alıp sıkıca Gwen'e sarılmasını izledim.
Gwen: fotoğraflardakinden daha yakışıklısın.
Tom: hmm öyle mi?
Tom Gwen'in yanağını öptü. Sonra Gwen de onun yanağından öptü.
(Anlatamadıysam bu şekil)
Tom: yeni arkadaşın ile tanışmak ister misin?
Gwen: oluuuurr
Tom Gwen'i kucağından indirmek için eğildi.Gwen: hayır beni sen götür.
Tom: tamam
Tom Gwen ile yanımdan geçerken Gwen konuşmaya başladı
Gwen: sende gel anne.
Ben salonun ortasında öylece duruyordum. Hala şoku atlatamamıştım.Gwen: gelseneee
Diyince kendime geldim ve arkalarından gitmeye başladım. Tom'a iç güvenmiyordum ve onu Gwen ile yanlız bırakamazdım.Üst kata çıktık ve bir odaya girdik. Büyük bir oyun odasıydı.
Luca koşarak yanımıza geldi. Tom Gwen'i kucağından indirdi.Luca: meraba. Sen Gwensin dimi
Gwen: evet. Senin adın ne
Luca: luca, Gel hadi.Dedi ve Gwen'in elinden tutup koştu.
Tom kapıyı yavaşça kapattı ve görünümü gibi değişen ses tonu ile sert bir şekilde "gel" dedi.Kristen: sana güvenmiyorum. Burada ve onlar ile kalıcam.
Dedim ve kapıyı açmak için elimi uzattım. Kapıyı çok az açmışken Tom kapıyı kapattı.Tom: o benim de kızım. Zarar vermem. Senin gözünde nasıl biriyim bilmiyorum ama kızıma bunu yapmam.
Dedi. Sesi hiç de samimi çıkmıyordu.
Beyza'nın beni kandırdığını sanmıyordum. Ve eminim onunda bu olanlardan haberi yoktu.
Kristen: ne istiyorsun?
Tom dinlemeden merdivenlerden inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o