*23.00*
Tom:
Çocuğum olduğunu dün öğrenmiştim ama onu çok seviyordum. Zaten çocuğunu zamanla sevemezsin. Gördüğün gibi seversin.
Gwen'i uyandırmadan yataktan kalktım ve yavaşça odadan çıktım. Aşağıya indim.
Kristen'ın bu evde kalmadığına emindim. Bu ev onun tarafından tasarlanmış olsaydı böyle olmazdı. Burası daha çok erkek tarafından tasarlanmış gibi. Büyük ihtimalle o adamın evidir zaten.
O adam ile aralarında ne var bilmiyorum ama, Gwen'in dün davranışlarından anladığım kadarıyla onunla sadece arkadaşlar. Başka bir ihtimal düşünmek istemiyorum başka ihtimaller beni deli ediyordu.
Kristen'ın benden başka biriyle olmasına dayanamıyordum. Keşke o gece o bara gitmeseydim.
Evet evliyim ama o kadını sevmiyorum. Sadece daha da yükselmek için onunla evlendim ve Kristen'ı geri kazanmak istiyorum.
(Arkadaşlar yükselmek için derken mafyalık da yükselme 🤠)
Ben aşağıya indiğim gibi Kristen yukarıya koştu.
Tom: ona aşık mısın? Sevgili misiniz? Yoksa evli mi?
Chris: sanane. Seni ilgilendirir mi? Ya sevgilim ya da karım, seni ilgilendirmez.Bu ihtimallerin beni delirttiğini söylemiştim ve şuan Chris denilen adamın sözleri beni deli ediyordu. O da benim delirmemi istiyordu ve başarmıştı.
Üstüne yürüdüm.
Tom: beni delirtmeye mi çalışıyorsun?
Chris: sadece Kristen ile ilgili hiç bir şeyin seni ilgilendirmediğini kafana sokmaya çalışıyorum.Chris denilen orospu çocuğunun cümlesinden sonra daha da yaklaştım ve yakasını tutup ona kafa attım.
( PİWJWKWKWJSB of çok komik)
Kristen: noluyo! Aaa!
Kristen beni kolumdan tutup itti ve chris'in yanına gitti.
Kristen: iyi misin!?
Chris: birşey yok. Konuşuyorduk.
Kristen: gördüm konuşmayı!Onlar konuşurken ben Gwen'e bir kez daha bakıp gitmek için Gwen'in odasına girdim.
Kristen arkamdan koşarak geldi. Ben ise Gwen'i öpüp odadan çıkmak için arkamı döndüm. Ve odadan çıkıp kapıyı kapattım.Kristen:
Tom: sonra konuşacağız.
Kristen: ne?
Ben Tom'un arkasından gittim ama ben yetişemeden evden çıktı.Bende chris'in yanına geri döndüm.
Kristen: ne olduğunu anlatacak mısın artık?
Chris: sen gittikten sonra bana "ona aşık mısın? Sevgili misiniz? Yoksa evli mi?" Dedi bende "sanane. Seni ilgilendirir mi? Ya sevgilim ya da karım, seni ilgilendirmez." Dedim.Üstüme geldi ve "beni delirtmeye mi çalışıyorsun?" Dedi ve bende "sadece Kristen ile ilgili hiç bir şeyin seni ilgilendirmediğini kafana sokmaya çalışıyorum." Dedim ve sonra bana kafa attı.
Kristen: of.
Chris: tamam bak gitti. Yat sen uyu.
Kristen: ama daha sonra konuşacağımızı söyledi.
Chris: konuşursunuz olur biter. Dün de konuştunuz. Hem siz konuşurken Beyza falan da gelir. İstersen bende gelirim.Kristen: onu o zaman düşünürüz. Benim derdim onunla konuşmak, görüşmek değil. Ya Gwen'i almak isterse?
Chris: alamaz. Saat geç oldu bak hadi uyu.
Kristen: tamam.Gwen'in uyuduğu odaya girdim ve yanına yattım. Yatak erkek kokuyordu.
(😋😝)
♡♡
*06.30*
Uyandıktan sonra dünkü kıyafetlerimi geri giydim çünkü kıyafetim yoktu. Gwen de uyanınca aşağıya indik.Kristen: Chris?
Chris: mutfaktayım.
Diye bağırdı.
Mutfağa doğru yürüdüm ve içeriye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o