Tom cevap vermeden hızla kapıya yöneldi.
Kristen: Tom! Noldu!?
Tom cevap vermediği için arkasından gittim. Hızla arabasının sürücü koltuğuna bindi ve bende hemen ardından yanına bindim.Tom: Kristen in.
Kristen: noldu diyorum Tom!
Tom: Kristen, arabadan in.
Kristen: ya cevap versene!
Tom cevap vermek yerine üzerime doğru eğilip hızla kemerimi taktı ve arabayı çalıştırdı. Parktan öyle bir hızlı çıktı ki kemer olmasaydı Tom'un üstüne uçardım.Telefonumu açıp ginny'ye evden çıktığımızı mesaj attım ve telefonu kapattım.
Kristen: nereye gidiyoruz!?
Tom hiç bir soruma cevap vermiyordu. Sadece yola odaklanmıştı ve aşırı hızlı sürüyordu.
Kristen: cevap verecek misin artık!?Tom'un cevabı arabayı daha hızlı sürmek olmuştu. Sonunda pes ettim ve önüme döndüp düzgünce oturdum.
Kısa süre sonra bir yere gelmiştik. Tom arabayı durdurup arabadan indi. Bende tam arkasından inecektim ama kapıyı kilitledi.Kristen: hay ananı sikiyim. Ya mal mısın Tom! Açsana!
Diye bağırdım cama vurarak.
Tom beni dinlemeden önünde durduğumuz büyük binaya girdi. Kilitli olduğunu bilsem bile bir kaç defa kapıyı açmayı denedim ama tabiiki açılmadı. Oturup tom'u beklemeye başladım çünkü yapacak başka bir şeyim yoktu.Yaklaşık on dakika olmuştu ve Tom hala gelmemişti. Telefonunu aramayı düşündüm ama telefonu arabadaydı. Kafamı cama yaslamış ayaklarıma bakarken birden kapı açıldı ve Tom arabaya bindi.
Kristen: ay korktum. Nereye gittin!Tom hala cevap vermiyordu.
Kristen: ya Tom!
Tom: hastaneye gidiyoruz.
Kristen: ne? Niye? Noldu!?
Tom yine arabayı park yerinden çıkardı ve hızla sürmeye başladı.
Tom: annem ve babam sabah yürüyüşteyken Stewart'ın adamları tarafından vurulmuşlar.
Kristen: ne! Nasıl!? İyiler mi şuan!?
Tom: evet.Kristen: Stewart kim!?
Tom: lorinin babası.
Kristen: ya bunlar ne istiyorlar!?
Tom: söyledim ya Kristen. Herşeyi benim planladığımı sanıyor ve aklınca intikam almaya çalışıyor.
Kristen: yavşak.♡♡
Hastaneye geldiğimizde Tom arabayı park ettikten sonra tam arabadan inecekken onu durdurdum.
Kristen: Tom..
Tom durup bana baktı.
Kristen: ben gelsem bir şey olur mu?
Tom: hayır. Gel.
Kristen: tamam.Arabadan indik. Dominic ve Nikki teyzenin olduğu odayı öğrenince o odaya doğru gittik. Tom odaya hızla girdi ama ben girmeye cesaret edemedim. Yavaşça kapıya yaklaştım. Nikki teyze Tom'a sarılıyordu. Ben onlara bakarken dominic amca beni fark etti..
Dominic: Kristen?
Kristen: geçmiş olsun efendim.
Nikki: inanmıyorum! Kristen! Gel buraya.
Diyince çok şaşırmıştım. Kollarını açıp beni bekleyince onun yanına gittim ve bana sarılmasına izin verdim. Bende kollarımı ona doladım.Sanırım dominic amsada çok birşey yoktu çünkü onun sadece kolu sarılıydı ve Nikki teyze gibi yatakta yatmıyordu.
Sarılmamız bitince "iyi misiniz?" Diye sordum.
Nikki: iyiyiz. Merak etmeyin.
Dedikten sonra Tom'a bir bakış attı. Bakışından anladığım kadarıyla benimle ilgiliydi çünkü gözleri ile beni göstermişti.
Dominic: siz-
Tom: şimdi bunu konuşmanın sırası değil baba. Yaralandığınız için buradasınız sohbet etmek için değil.Dedi sertçe.
Nikki teyze sarılmamızdan sonra elimi tuttuğu, ve bırakmadığı için yatağın yanında kalmıştım. Tom bize dönünce ellerimizi gördü ve bana garip bir bakış attı. Sinirli bir bakış değildi ama garipti işte. Bende "nevar"
Anlamında başımı salladım.Tom: korumalar hastanenin dışında ve bu odanın dışında duruyorlar.
Dominic: birazdan çıkaracaklar bizi zaten. Annenin durumu o kadar kötü değil eve gidip dinlenmesini söylediler.
Tom: o zaman eve doktor gönderirim birşey olacak olursa diye.
Nikki: abartma Tom.
Tom: sen abartma anne. Zaten evin dışında artık daha fazla koruma var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o