-bir hafta sonra-
*16.00*Sonunda bu akşam ev hazır oluyordu ve bu akşamdan itibaren artık orada yaşayacaktık.
Bir hafta önce Gwen'i tom'dan almaya geldiğimde kimseden ses gelmeyince korkmuştum ama sonradan bir ses duydum ve sesin olduğu tarafa gidince Gwen'in tom'dan kaçtığını gördüm.
Yani Tom onu yakalamaya çalışıyordu. Oyun oynuyorlardı işte. Tom normalde asla böyle değil onu öyle görünce şaşırmıştım. Ve bana o gece "çocuk için çok gençsin" demişti. Pişmanlık mı duyuyordu?
Pişmanlık duyuyorsa eğer bu pişmanlık Gwen değildi..
Ben pişman değildim. Hiçbir şeyden.
Gwen evde Tom'un evindeki oyun odasının aynısını istediği için bir oda Tom'un eviyle full aynıydı.Bir sürü insan çalıştığı için ev haftada olmuştu.
Annemlerin evinde, salonda hep beraber oturuyorduk. Tom'un "haftada bir gün aynı evde kalma" fikrini söylediğimde hiç biri olumlu karşılamamıştı.Christian: ben hala ona güvenmiyorum.
Kristen: onunla konuştuktan sonra ben güvenmeye başladım..
Raphael: 5 sene önce onunla birlikteyken neden bize arada kavga ettiğinizi söylemedin?Kristen: çünkü ona aşıktım. O kadarda büyük kavgalar değildi. Sonuncu hariç.. ve söyleseydim bizi ayırmak için herşeyi yapardınız. Özellikle abim.
Christian: keşke yapsaymışım. Seni aldattığını-
Kristen: abi o beni aldatmadı.
David: onu savunmayamı başladın!?
Kristen: her neyse.♡♡
Akşam olmuştu ve tüm eşyalarımız yeni evimize yerleştirilmişti. Şuanda da oraya gidiyorduk ve abimlerde geliyordu. Evin önüne geldiğimizde bir sürü koruma olduğunu gördüm ve Tom!?
Arabayı hızla park ettim ve arabadan indim.
Tom: çocuk arabada mı kalıcak?
Kristen: ne işin var burda!?
Tom: tekrar aynı kavgayı yapmayalım istersen.
Dedi ve Gwen'i arabadan indirdi. Abimin hızla bize doğru geldiğini görünce Gwen'in önünde kavga etmesinler diye onun yanına koştum.Kristen: abi bak Gwen var sakın bişey yapma. Zaten biz konuştuk haftanın bir günü beraber kalacağız.
Christian: ilk günden ne işi var burada!
Kristen: ya abi nerden bileyim.
Anastasia: Christian sakin ol.
Christian: olamıyorum
Anastasia: şşşşhhhChristian: of napıyorsun çocuk muşum gibi.
Kristen: şuanda çocuk gibi davranıyorsun.
Anastasia: hadi gidelim.
Abim yerinden kıpırdamadı.
Anastasia: HADİİİİOnlar arkadan gelirken ben hızlı adımlar ile Tom ve Gwen'in yanına gittim.
Tom: kapıyı açacak mısın artık.
Kristen: inanmıyorum anahtarın yok mu!? Ben almışsındır diye düşünmüştüm.
Dedim şaşırmış gibi yaparak.Tom: o kadarda değil.
Kristen: gözlerim yaşardı.
Kapıyı açtım daha içeride çalışan falan yoktu. En azından içeride.
Gwen hemen yukarı kata oyun odasina bakmak için koştu.Kristen: korumalar hep burada mı olacaklar?
Tom: evet.
Kristen: sebep
Tom: Kristen sen beni deli etmeye mi çalışıyorsun!? Sen benim evime diyorsun ama sizinkine biri elini kolunu sallaya sallaya girse ne olacak!?Kristen: onun pek mümkün olacağını sanmıyorum. Yine taktın peşime korumaları.
Diyince aklıma o günler geldi..
"Tom:yine koruma almamışsın.
Dediğinde koltuktan kalktım. Tom kolumdan tutup beni durdurdu.
Tom: kaç defa söyleyeceğim!?
Kristen: çok önemsemiyorsun zaten.
Tom: sana ne kadar değer verdiğimi nerden bilebilirsin!
Kristen: evet işte! Bilmiyorum! Göster bana, bana ne kadar değer veriyorsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfic𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o