Öncelikle uzun süre bölüm gelmediği için özür dilerim. Yazasim yoktu sonra sınavlar girdi arayaaa.
Lorinin evi olduğunu düşündüğüm evde lori Tom'a sarılıyordu. Tom ona sarılmıyordu ama onun evindeydi!?
Olga: noldu?
Dediğinde telefonu kaldırıp fotoğrafı gösterdim. Beyza ve olga şaşkınlıkla telefona baktılar. Telefonu kendime çevirdim ve hemen tom'u aradım. Olga hoparlöre almamı söyleyince hoparlöre aldım ve açtığında direkt bağırdım.Kristen: nerdesin!
Tom: lorinin hamile olmadığını kanıtlamak için lorinin evine geldim.Olga: en azından doğruyu söylüyor.
Tom: ne oluyor?
Kristen: fotoğraf atacağım.
Dedim ve hemen Tom'a o fotoğrafı attım. Tom bir kaç saniye sessiz kaldı.Tom: onun evinde olduğumu ve neden burada olduğumu söyledim. Zaten fotoğrafta lorinin zorla sarıldığı belli oluyor.
Kristen: belkide bu sefer gerçekten ondan çocuk yapmak için oradasındır.
Dedim ve telefonu suratına kapattım.Olga: naptın! Adam durumu açıkladı işte.
Beyza: hamile tripleri. Bak ne diyeceğim. Domenico gelsin, hem kafamız dağılır hemde Tom ve massimonun aklı burada kalmaz.
Olga: ve bende kocamla olurum. Harika fikir!♡♡
Kahvaltıdan sonra Domenico geldi.
Domenico: bence güneşlenip yüzmeliyiz. Biraz teniniz koyulaşsın bembeyazsınız!
Olga: bana uyarr.
Domenico: hadi ozaman hanımlar mayolarınızı giyip gelin.Kristen: benim hiç enerjim yok.
Domenico: ben bilmem. Hadi çabuk bekliyorum.
Domeniconun zorlamaları ile yukarıya çıktık. Daha doğrusu sadece beni zorladı çünkü Beyza ve olga yüzmek istiyordu ama ben istemiyordum.Gerçekten ne enerjim ne de moralim vardı. Ama mayoyu giydim ve aşağıya indim. Olga aşağıya indiğimiz gibi havuza atladı ve Beyza'yı da arkasından çekti. Bende şezlonga uzandım.
Sonra Domenico şarkı açtı ve havuzdan çıkan olgayı kendine çekti ve dans etmeye başladılar. Beyza havuzun kenarına oturup ayaklarını havuzun içine soktu ve bana bakıp eliyle gel işareti yaptı. Yavaşça kalkıp yanına gittim ve bende onun gibi oturdum. Olga ile Domenico deli gibi dans edip öpüşürken bizde konuşmaya başladık.
♡♡
Bir kaç saat havuzda takıldıktan sonra karnımız acıktı ve onlar hamburger yemeye karar verdiler. Benim yemeğimi de hizmetliler hazırlamıştı. Yani gelene kadar bilmiyordum. Tavuklu salataydı.
Domenico:
Kristen, Tom'un evdeki hizmetlilere onun için yemek listesi verdiğini bilmiyordu. Yani aslında Kristen dünden beri Tom'un listesinden yiyordu. Hizmetlilerde hamile olduğu için yiyeceklerini seçmeyi onlara bırakmasını söylediler ve kristen da üstelemeden kabul etti.
Kristen:
Yemeği yedikten sonra duşa girmek için odama çıktım. Diğerleride kendi odalarına çıktılar. Suyu açtım ve duşa girdim ve yarım saat durup çıktım.
Üstümü giyindim ve saçımın ıslaklığını alıp taradım ve kendi kendine kuruması için bıraktım. Pijama tarzı rahat bir şey giydim ve banyodan çıktım.
Yatağa uzandım ve televizyondan bir film açtım. Aslında sadece arkada ses olsun diye açmıştım çünkü yorgundum ve uykum gelmişti.
♡♡
*23.00*
Birinin beni kucakladığını hissettiğim için uyandım. Gözlerimi açtığımda Tom'un beni kucakladığını gördüm.
Kristen: noluyo?
Tom: eve gidiyoruz.
Kristen: seninle eve gitmek istemiyorum.Dediğimde arabanın önüne gelmiştik ve Tom korumalar kapıyı açtıktan sonra beni arabaya bindirdi. Sonra kapıyı kapattı. Açmak için elimi kapının koluna götürdüğümde Tom çoktan arabaya bindi ve kapıyı kilitledi.
Kristen: gelmek istemiyorum dedim.
Tom: Gwen seni özlemiş
Kristen: bahane üretme.
Derken arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı.
Tom: sana olanları anlattım niye inanmak istemiyorsun?
Kristen: inanmıyorum demiyorum. Sadece bir kaç gün uzaklaşmak istemiştim.
Tom: ben senden uzaklaşmak istemiyorum.Kristen: kafa dinlemeye ihtiyacım var.
Tom: bahane üretme.
Kristen: niye bahane üreteyim?
Tom: tamam bak kaldın zaten. Dinlenmişsindir. Hem evde de aynı şeyleri yapıyorsun orada da. Ne değişti?Kristen: en azından mafya saçmalıkların yoktu.
Tom: işlerimi senden uzak tutmaya çalışıyorum ve tutuyorum da Kristen. Ama sen bir şey olduğunda sürekli öğrenmek için üsteliyorsun ve sonra da mafya saçmalıklarından bıktım diyorsun.Sessiz kaldım çünkü haklıydı. Eve geldiğimizde direkt odaya çıktık. Gwen uyuyordu. Bir kaç saat uyumuştum ama sonra Tom uyandırdığı için uykum yarıda kalmıştı. Yatağa doğru ilerledim ve uykuma devam etmek için yattım.
♡♡
*09.00*
Bu günümü annemler ile geçirmek istiyordum. Tom çoktan gitmişti. Aslında eve gwenin öğretmenleri gelicekti ama onu bırakmak istemedim. Onu da alıp annemlerin evine gitmek için garaja indim ve arabama bindim.Abimlerde buradaydı. Bugünü hep beraber geçirecektik çünkü gerçekten birbirimizi özlemiştik. Çok görüşemiyorduk. Geldiğimde arabayı park edip içeriye girdim. Herkes mutfakta beni bekliyordu.
Christian: sonunda.
Kristen: çok geç kalmadım abartma.
Victoria: Christian bize önemli bir şey açıklayacakları için heyecanlı.
Kristen: hmm neymiş o?Dedim masaya otururken.
Christian: şimdi mi açıklayalım?
Anastasia: olur fark etmez.
Rapheal: hadi söyleyin artık.
Anastasia: peki.
Christian: Ana hamile.Dediğinde annem çok sevinmişti. Bende sevinmiştim ama en çok sevinen annemdi.
Yemekten sonra annem bunu kutlamak için akşam yemeğine gitmemiz gerektiğini söyledi.
İtiraz etmedik ve kabul ettik.
*20.00*
Akşam olunca bir restorana gittik ve bece bir e kadar oturduk. Annem bebek konusunda nasıl ilgileneceği konusunda birşeyler anlattı. Çünkü Anastasia daha önce hiç bebek bakmamıştı. Ve abime de nasihatler verdi.
Saat bir buçuk olunca kalktık ve herkes evine dağıldı. Eve gittiğimde gweni yatırdım ve odaya geçtim. Tom odanın terasında sigara içiyordu.
Tom: hoşgeldin.
Kristen: hoş buldum.Dedim ve giyinme odasına doğru yöneldim.
Tom: bekle.
Dedi ve sigarayı söndürdü.
Kristen: evet?
Tom: yanıma gel.Tom'un yanına terasa çıktım.
Kristen: noldu?
Tom: gwenin derslerine ne kadar önem verdiğimi biliyorsun.
Kristen: aah şuan bunu çekemem.
Tom: niye sürekli dediklerimin tersini yapıyorsun?
Kristen: siktir git Tom.Terastan çıkarken Tom önüme geçti.
Tom: beni dinle Kristen. Bir kere derslerden kaçtı hep kaçmak isteyecek.
Kristen: çocuğun şimdi mi aklına geliyor? Eski karından çocuk yaparken nerdeydin? Lütfen çekil şuan bunu çekmek istemiyorum.Dedim ve Tom'un yanından geçip gittim. Pijamalarımı alıp odadan çıktım ve gwenin odasına geldim. Üstümü değiştirip gwenin yanına yattım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o