İkiside sessiz kalınca takrarladım.
Kristen: anlatıcak mısınız?
Tom: lori peşimi bırakmıyordu. Bende onu annesini öldürmek ile tehdit ettim. Ama o yinede peşimi bırakmadı ve annesini öldürmek ile ilgili ne kadar ciddi olduğumu söylemek ve göstermek için onu buraya konuşmaya çağırdım.Derken lori aniden yerinden kalkıp Tom'un yanına gitti ve kollarını Tom'un boynuna sardı. Tom yerinden kalkarken onu ittirdi.
Lori: çünkü senden hamileyim! Bir bebeğimiz olacak.Dediğinde aniden ayağa kalktım. Bu kadının söylediklerinin yalan olduğunu söylemesini beklediğimi belli ederek Tom'a baktım. Ama o da şaşkındı ve hiç bir şey söylemedi. Hızla kapıya doğru ilerlerken düşündüm. Lorinin karnı şişik değildi. Bu yüzden eğer doğru söylüyorsa Tom benimleyken onunla sevişmiş demekti. Loriye inanıyor muyum bilmiyorum ama Tom'un hiç bir açıklama yapmaması bu durumu biraz daha gerçekçi yapıyor.
Tom'un arkamdan seslendiğini duyuyordum. Hızla gelen asansöre binip arkamdan gelen Tom'u üst katta bıraktım. Asansör aşağı kata geldiğinde kapı açıldı ve karşımda tom'u gördüm. Hızla yanından geçip çıkışa doğru ilerlerken karşıma Beyza çıktı ve arkamdan hızla gelen Tom'u görünce beni arkasına aldı.
Tom: Kristen ona inanmış olamazsın!
Beyza: noluyor?
Kristen: az önce Tom'un eski karısı Tom dan hamile olduğunu söyledi. Ve o kadının karnı şişik değil. Bu demek oluyor ki benimle birlikteyken onunla seviştin!Etrafta kimse yoktu çünkü kimse bizi görmesin diye arka kapıdan çıkacaktım ki Beyza gelmişti.
Tom: öyle bir şey yok!
Kristen: neyse ne. Biliyor musun? Bıktım bunlardan. Tüm bu mafya saçmalıklarından. Biraz kafa dinlemeye ihtiyacım var.
Tom: hiç bir yere gidemezsin!Kristen: sen öyle san.
Tom: Kristen hamilesin ve hamile olmasan bile seni hiç bir yere göndermem!
Beyza: yeter bağırma Tom. Kafa dinlemeye ihtiyacı var işte. Onunla ben kalırım. Kızın senden uzaklaşması lazım. Sen daha da onu kendine çekiyorsun.Dedi ve bana dönüp kafasıyla çıkışı gösterdi. Bende çıkışa doğru döndüm ve şirketten çıktık.
Beyza'nın şoförü kapıyı açtı ve arabaya bindik.
Kristen: sen ne için gelmiştin?
Beyza: Tom ve massimonun bir ev ile ilgili sorunları vardı onu Tom ile görüşmeye gelmiştim ama gördüm ki Tom yine her şeyi mahvetmiş.Kristen: maalesef.
Beyza: neyse boşver. Bir kaç gün beraber kalırız. Benimde kafa dinlemeye ihtiyacım var. Hem belki olga da gelir.
Kristen: olur.Eve geldiğimizde bir odaya geçtim ve yorgun olduğum için uyudum.
Tom'un ağzından:
Lori yalan söylüyordu. Kristendan sonra onunla birlikte olmamıştım. Ona dokunmamıştım bile. Sadece Kristen ile aramı bozmaya çalışıyordu ve başarılı olmuştu. Beyza'ya nereye gittiklerini sordum. Bir kaç gün Kristen'ı rahat bırakmamı söyledi ve nereye gittiklerini söylemedi. Bende Beyza'nın Massimoya söyleyeceğini bildiğim için massimoyu aradım ve nerede olduklarını öğrendim.
Massimo ile Kristenların gittiği eve geldik. İçeriye girdiğimizde karşımıza Beyza çıktı.
Beyza: ne!? İnanmıyorum sana Massimo!
Massimo: sadece Kristen'ı görüp gidecek. Gideceğiz.
Beyza: sana onu bir kaç gün rahat bırakmanı söylemiştim.
Tom: sadece iyi olduğunu görmek istiyorum.Beyza: buna hakkın yok.
Tom: benim her şeye hakkım var o benim karım.
Beyza: eski karından çocuk yaparkende böyle diyor muydun acaba?Tom: ben loriye dokunmadım bile. Başından beri Kristen'ı seviyorum ve ona asla ihanet etmem.
Beyza: Kristen'ı buna nasıl inandıracaksın?
Tom: hamilelik testi ile. Gerçi bu olay gerçek olmadığı için lori hamilelik testi yapmayı kabul etmez ama zorla yaptırırız. Neyse Kristen nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfiction𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o