Tom: binaya lorinin babası ile konuşmak için girdim. Ama o yoktu. Çalışanlar ve bazı korumalar vardı.
Kristen: konuşmak için mi?
Dedim ve burnumdan güldüm.Tom: o olmayınca çalışanları ile konuştum.
Kristen: sadece konuştuğuna inanmıyorum. Naptın 10 dakika boyunca nasihat mı verdin?
Tom: Kristen uzatma söyledim işte.Kristen: Tom bak eğer herhangi bir çalışana zarar verdiysen onlar da-
Tom: Kristen eğer birine daha zarar gelirse o adamı canlı canlı gömerim.
Kristen: yuh. Tom ben öldür demedim.
Tom: Kristen sen insanları öldürme dedin diye bırakacak değilim.Tom'un sürekli benim sözlerimin bir anlamı yokmuş gibi konuşması sinirimi bozuyordu. Daha fazla sinirlenmemek için hızla odadan çıktım.
Aşağıya indim ve bahçeye çıktım. Telefonumu da tabletin yanında bıraktığım için beyzadan gelen 2 aramayı duymamıştım. Telefonu kaptım ve Beyza'yı aradım.
Kristen: Beyza? Duymamışım noldu?
Beyza: birazdan oraya geleceğiz. Luca'yı da getiriyorum Gwen ve bakıcı ile kalırlar sana anlatmam gereken bir şey var.Kristen: tamam bekliyorum. Evde mi konuşacağız yoksa dışarıda mı?
Beyza: orada rahat konuşamayız yakınlardaki Starbucks'a gidelim.
Kristen: tamam o zaman üstümü değiştireyim.
Beyza: tamam.Beyza tamam dedikten sonra arkadan kapı açılma sesi geldi.
Beyza: tamam geliyorum. Çıkıyoruz şimdi.
Kristen: tamam.
Telefonu kapatıp üst kata çıktım ve aklıma eski kıyafetlerimin olduğu geldi. Sonuçta benim kıyafetlerimdi ve giymemde sakınca olacağını sanmıyorum. O odanın kapısını açtığım gibi Tom arkamdan seslendi.Tom: nereye?
Kristen: eski kıyafetlerimden giyeceğim. Sonuçta benim kıyafetlerim.
Tom: Beyza ile bir yere mi gidiyorsunuz?
Kristen: hmm
Dedim ve sahte bir gülüş ile Tom'a doğru döndüm.
Kristen: sanane
Dedim ve sahte gülüşümü bitirmeden odaya girdim ve kapıyı kapattım.Odadan çıktığımda tom'da odasından çıktı. Eski kıyafetlerimin olduğu oda ile Tom'un çalışma odası yan yanaydı. Tom bana bakarken ben önünden geçip aşağıya indim. Beyza ve massimo bizi bekliyorlardı. Tom aşağıya inince massimo ile bahçeye çıktılar. Ben çalışma odasında konuşurlar diye düşünmüştüm ama bahçeye çıkmışlardı.
Kristen: hoş geldinnn
Dedim ve beyza'ya sarıldım. O da bana sarıldı.
Kristen: hadi çabuk gidelim merak ettim.
Beyza: tamam.Beyza ve massimo korumalar ile geldikleri için benim arabam ile Starbucks'a gittik. Kurabiye ve kahve aldıktan sonra bir yere oturduk.
Kristen: evet noldu anlat.Dün gece
Beyza:Domenico'nun karısı olga ile club daydık. Üst katta olga ile dans ederken Domenico geldi. Olga ile Domenico 5 sene önce evlenmişti ve o zamandır olga ile yakınız ama çokta yakın değiliz. Onlar öpüşürken ben çantamı alıp aşağıya indim ve indiğim gibi onu barda gördüm.. nacho.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya'nın Karısı || Kristen Holland ♡
Fanfic𝐢𝐤𝐢𝐧𝐜𝐢 𝐤𝐢𝐭𝐚𝐩 ♡ Kitapta sürekli 5 yıl diyorum ama 7 yıl olacak o